محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره

دردونه..یک عاشقانه آرام دگر

عیدغدیرآمدومحمدطاهارا برای ما هدیه آورد..............

1393/7/21 12:37
نویسنده : مامان بی تاب
986 بازدید
اشتراک گذاری

 

 از کعبه ظهور کرد تا بر همه کس
معلوم شود که صاحب خانه کیست
عید غدیر مبارک باد

بیش ازتولدتو روزهاو ثانیه ها و ساعت ها درانتظارنشسته بودن تا راز زادروز تولدتورابدانند که با طنین انداز شدن صدای گریه ات در 18 ذی الحجه ساعت 12:20ظهر روزعیدغدیر متحیراز ساعت تولد توکه باصدای الله اکبرمتولدشدی شدن ..........من نیز به خود میبالم که مورد عنایت رحمت دوست قرارگرفتم و تورا در بهترین روز و بهترین ساعتش به من هدیه داد

 

تولدیکسالگیت به عربی مبارک جان دلم


قربونت بشم نفسم .....

من  از زمان ازدواجمون 4ساله نیت کردیم به شکرانه موهبت خداو برکت و رزق روزی و شغل باباوعموعلی عید غدیر ها آش رشته میپزیم و بیرون پخش میکنیم از امسال به شکرانه تولد شازده خودم وسعت این شکرانه رابیشتر میکنیم و دیگ رو میبریم خانه بهداشت (محل نگهداری کودکان بی سرپرست)....آخرشب میامم وعکس ها رو برات میزارم.

پسندها (5)

نظرات (3)

فاطمه
21 مهر 93 15:11
سلاااااااام مرسی که لینکم کردید منم لینکتون کردم
بابا و مامان
22 مهر 93 14:05
عزیز دلم پیشاپیش تولدت مبارک
مامان زهره
21 آبان 93 14:57
خیلی برات خوشحالم خدارو هزار بار شکر خدا بچه ات رو حفظ کنه