محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

دردونه..یک عاشقانه آرام دگر

عیدفطر وسفربه یاسوج

1393/7/22 14:41
نویسنده : مامان بی تاب
1,230 بازدید
اشتراک گذاری

ادامه ماه رمضان...........

               

قلبون شکل ماهت بشم من ....ساعت 5صبح ازخونه زدیم بیرون و رفتیم سمت ماهشهر تا خاله زهرا هم ببریم و فرداش عمو فرشید اومد.

توی ماشین صندلی عقب خواب بودی گلم تاسربندر

نمازعیدفطرهم توی راه توی مسجد سربندر خوندیم وزنعموسحرگفت من نمازنمیخونم دوتا جوجه هارو بده به من و شمابرید بخونید

         

 

ازاینجا به بعد عکس هاپیش عمه خاله است بوشهروچون دورازدسترسم بود برام آپلود کرده و گذاشته اینجا دستشم دردنکنه اما من دیگه نمیتونم بچرخونمشون و درستشون کنم مگر اینکه راست کلیک و بردارم که خجالت

اینم خودش یه جورایی یادگاریی دیگه بوس

                       

                                                                                                                                                                           



واما خاطره بد افتادن مجتبی از تپه هابود و برگشتن ماو بستری شدن مجتبی و.......

ضدحال خیلی خیلی بدی بود برای همه مون .ازطرفی هم خودش از سفر لذت نبرد هم ما.وهرکس برگشت شهرخودش اما مجتبی و عمو وزنعمو موندن اونجا و ماهمش توفکرمجتبی بودیم و دوست داشتیم خوشحالش کنیم من وبابامهدی تصمیم گرفتیم واسش تبلت بخریم که اگربرگشت خوشحال بشه خاله زهرا که فهمید گفت من نصف هزشنه اشو میدم من دوست دارم تو شاد کردن مجتبی شریک بشم بعد عمو عباسی شنید و گفت منم هستم و خاله راحله هم گفت منم هستم .

الان که دارم برات مینویسم حال مجتبی کاملاخوبه نه اپری ازخونریزی مغزی و .....


                 

دوستت دارممممممممممممممممممممم طاهـــــــــــــــــــــــامحبتمحبتمحبت

اینم هنرنمایی عمو حامد(شوهر عمه خاله)خندونک

محمدطاهامیرزاخان معماریخندونکخندونکخندونکخندونک

 

اینم یه شیرین کاری ازبابات نمیدونم عکسشو بزارم یانه اما ...............میزارم برات وفرارمحبتمحبتمحبت

 

 

11111111111..........22222222222222...........3ــــــــــــــــــــــــــــــــــ

دوستتتتتتتتتتت دارممممممممم مهدــــــــــــــــــــی محبتمحبتمحبتمحبت

 

پسندها (4)

نظرات (6)

مامان عسل 
23 مهر 93 1:28
سلام عزیزم خدامحمدطاهاجون حفظش کنه ماشالله خیلی نازه مامانش اسپندیادت نرهراستی عیدتون هم باکمی تاخیرتبریک می گم عزیزم
مامان بی تاب
پاسخ
فدای مهربونیت
مامان عسل 
23 مهر 93 1:50
دوست گلم بهم یادمی دی چطورعکس محمدطاهاجون گذاشتی کناراسم وبلاگ ممنون
مامان بی تاب
پاسخ
باشه گلم کدنویسی داره باید راست کلیکتو برداری الان حضورذهن ندارم تو اولین فرصت .البته من ازیه مامان وبلاگی مهربون یادگرفتم
عمه خاله
23 مهر 93 14:17
وای وای چه پسر خوشمزه اییجیگر عمه خالشه.دوستش دارم یه عالمهههههههههه
بابا و مامان
24 مهر 93 8:09
خدا را شکر بی خطر بوده امیدوارم همیشه سالم و سلامت باشید
مامان بی تاب
پاسخ
فدای مهربونی هات
فروغ
26 مهر 93 10:30
عکسی که دوتا پسرعمو رو صندلی لم دادن خیلی باحاله
مامان بی تاب
پاسخ
آره واقعامنم خیلی ازش خوشم میاد
بابا و مامان
2 آبان 93 8:21
سلام عزیز دلم تولدت مبارکتولدت داریم مامان جون بفرماییدفدای مهربونی هات خاله
مامان بی تاب
پاسخ
تووبلاگ نفراولی بخدا