محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

دردونه..یک عاشقانه آرام دگر

آتلیه یکسالگی

1393/11/30 11:56
نویسنده : مامان بی تاب
1,138 بازدید
اشتراک گذاری

 

عکس های خام آتلیه یکسالگی موطلایی 

 

پس از نه ماه انتظار، پس از گذران روزها و شبهای پر از دلهره و اضطراب، در

یک لحظه بزرگ و خاص ، در لحظه ای فراتر از زمان و مکان ، در لحظه اتصال

آسمان به زمین ، شاهد خلق یکی از بزرگترین معجزات الهی بودم و ... تو

آمدی! .... هیچ حرفی برای گفتن ندارم و فقط چشمانم می گریند....

پسرم ! تمام این لحظات را تقدیم آمدنت می کنم.

.

محمدطای من. این روزها تکرار نمی شوند.غمگین

دلم می خواهد ثانیه های با تو بودن رو ببلعم.بغل

نفس هام رو بشمارم. خنده هات رو ضبط کنم. محبت

چشمهاتو ، صداتو، خواب و بیداریت رو همه رو توی دستهام بگیرم و مثل یه تنگ بلور مراقبت کنم. بوس

تو هوای تازه ی منی . من بدون تو نمی تونم نفس بکشم. محبت

                                   

     

مهدی جانم

.

.

.

من ندانم که کی ام
من فقط می دانم
که تویی شاه بیت غزل زندگیم

وسرانجام هیچ کاغذی سپید نمی ماند همه مثل تو و من عاشقند....

پسندها (6)

نظرات (3)

بابا و مامان
30 بهمن 93 16:48
الهی فدای اون خندهای قشنگت عزیز دلم
بابا و مامان
30 بهمن 93 16:49
همیشه سالم شاد و سلامت باشی در کنار بابا و مامان گلت عزیز دلم
♥ نیکتا ♥
1 اسفند 93 20:48
خیلی عکس هایش قشنگه انشاالله همیشه سالم و تندرست باشیدراستی به منم سر بزنید خوشحال میشمم