محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

دردونه..یک عاشقانه آرام دگر

اولین قدم جوجه طلایی+پنجمین مروارید

1393/7/17 5:08
نویسنده : مامان بی تاب
863 بازدید
اشتراک گذاری

      

خداگوید:

توای زیباترازخورشیدزیبایم

توای والاترین مهمان دنیایم

بدان آغوش من باز است

شروع کن

یک قدم باتو

تمام گام های مانده اش بامن

دیشب کناربابایی ایستاده بودی و بازی میکردی منم در فاصله  نیم متری تو بودم و نگاهت می کردم بلند میشدی میایستادی و می افتادی زمین نگاهت که به من افتاد یهو گفتم ماشالله ماشالله هول کردی افتادی بابا مهدی گفت خودتو بزن به اون راه  زیر چشمی بهش نگاه کن........ یهو انگار خورشید و ماه  و بهم داده بودن دوتادستای نازو کوچیکتو بازکردی و قدم های ناهماهنگ و خنده دار خودتو انداختی تو بغلم انگار تمام دنیار رو توبغلم داشتم .فقط چندثانیه بود اما با اندازه قرن ها زیبایی و لذت مادربودن داشت ...........

امیدوارم که قدم هایت هر روز استوار تر و هرقدمی که توزندگی برمی داری به سمت خوشبختی و هدف الهی باشی

امروز سعی میکنم ازقدم هات عکس بگیرم و به یادگار بزار برات

محبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبت

محبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبت

میــــــــــن نمایان شد ......شکرت خدا..........

   

پسرمامان چه خبرته 2 روز یبار دندون در میاری!!!ا

الهی فدات بشم که اینقدر تند تند دندون در میاری.پنجمین مروارید هم

93/7/17(11 ماه و 15 روزگی)جوونه زد.

الان ساعت 5صبح من خونه باباجون هستم و من و خاله زهراختم قران گرفتیم  و یادم اومد که صبح 5امین مرواریدت هم رونمایی کرده گفتم بیام و برات به یادگار بزارم .

و خدارو شکر کنم از مهر93 و 11ماهگی محمدطاهاکه روزهای خوبی رو تو تقویمش ثبت کرد واینگونه نوشتم :

طاهای من در مهرماه 93روزهای آغازین 11ماهگی قدم هایش را محکم برداشت و صاحب پنجمین مروارید شد........

      

 


بگو ماشالله .....

وزن محمدطاها در 11ماهگی  11500کیلو

قدمحمدطاها در11ماهگی      77سانت

پسندها (3)

نظرات (1)

بابا و مامان
18 مهر 93 10:00
الاهی من فدات بشم دندونای خوشگلت مبارکت باشه فدای اون قدمهای ناز و کوجولوت
مامان بی تاب
پاسخ
قلبونت بلم خالهههههههههه