محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

دردونه..یک عاشقانه آرام دگر

شازده طاها و دومروارید دیگه

1393/7/1 1:00
نویسنده : مامان بی تاب
902 بازدید
اشتراک گذاری

 

         

پاییــــــــــــــــز تنها فصلیه که از همون اولین روزش خودشو نشون می ده!

کاش همه انسانها مثل پاییز باشن تا از همون روز اول رنگ و روی اصلیشون رو نشون بدن

 

 

جان دل مامان محبتمحبتمحبتمحبتمحبت

باشروع پاییز 1393برای خانواده 3نفره ما با سرک کشیدن دو تا مرواریدهای بالایی تو فسقل مامان  پیام آور روزهای خوشی رو برامون شده و من اینو به طالع نیک میگیرم و با انرژی بیشتر به استقبال پاییز و مهر ش میرم .محبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبت

آره جان دل مامان شما یه چندروزی بود که میزدی تو سر خودت من گفتم شاید کچل کردی خوشت اومده اما نگو ظاهرا درد دندن داشتی و خداروشکردرتاریخ 1مهر دو تا دندونات زدن بیرون و.........

یعنی دقیقا 11ماهگی صاحب چهارتامروارید شدی گلممحبتمحبتمحبتمحبت

انشالله تا آخر ااماهگی تاتی تاتی هم میکنیمحبتمحبتمحبتمحبت

 

دوستت دارم بخدااااااااااااااااامحبتمحبتمحبتمحبت

خدارو روزی هزارمرتبه هم شکر کنم بخدا کمه واسه داشتن تومحبتمحبتمحبتمحبت

 

زردآلومامان به محض اینکه موفق شدم از مرواریدهات عکس بگیرم عکسشو میزارم تو دفترچه خاطرات مجازیتمحبتمحبتمحبت

 

پسندها (3)

نظرات (2)

مامان عسل 
1 مهر 93 8:38
مرواریدات مبارک باشه خوشمل خاله ,•’``’•,•’``’•, .’•,`’•,*,•’`,•’ ....`’•,,•’` _______(¯`:´¯) _____ (¯ `•✦.•´¯) _____ (_.•´/|\`•._) _______ (_.:._)__(¯`:´¯) __(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.✦.•´¯) (¯ `•✦.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._) (_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶ __(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶ ____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶ _____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ______(¯ `.✦.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶ ______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶ _______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶ ¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•✦.•´¯)¶¶¶ ¶¶¶(¯ `.✦.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶ ¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ (_.:._)¶¶ ¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶ ______¶¶¶¶¶(¯ `•.✦.•´¯)¶¶ ¶¶¶ ____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶ ___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶ ___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶ _¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶ -_____--------_¶¶¶¶¶¶¶¶¶ -----_____---_¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ----____-----_¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___|___|___|_____|___|___|___|___ __|___|___|____|___|___|____|__|__ ___|___|___|____|___|___|_|__|___|_ __|___|___|____|___|___|___|___|__ به وب عسلم بیاتاباهم دوست بشیم
شاپرک
1 مهر 93 18:02
به به مبارک باشه.به سلامتی دونه به دونه مرواریدها رو نمایی کنن و بتونی بهتر و خوشمزه تر غذا بخوری زردآلو...فکر کنم مال چلو کبابی که خوردیاااا
مامان بی تاب
پاسخ
شنیدی میگن یواش یواش شدم جز کباب خورا فسقل اول کباب خورشد بعد دندناشو رونمایی کرد