محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

دردونه..یک عاشقانه آرام دگر

امام رضا و نذرمحمدطاها

1393/6/15 19:15
نویسنده : مامان بی تاب
987 بازدید
اشتراک گذاری

      دلم مقیم حرم توست یا امام رضا(ع)

 

به حلقه های ضریحت دلم گره خورده...

گره گشای من،این بار این گره مگشای

محبتمحبتمحبتمحبت


کـــاخ همـه شاهـان جهـان را که بگـردی

دربــار کسـی پنجره فولاد نــدارد

 

محبتمحبتمحبتمحبتمحبت


هزارجور آدم با هزار خُلق و خَلقِ مختلف می‌آیند و در صفای صحنت مقیم می‌شوند ...
چه فرق دارد برای تو اما ...
نازِ آن مست ...
یا نیازِ این دست ...
وقتی که از کبوترها هم نمی‌گذری ...

 

محبتمحبتمحبتمحبت

تنها جایی که همهمه و شلوغیش ارامش بخشه....حرم توست....

محبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبت

السلام علیک یا سلطان عشقـــ♥ علی بن موسی الرضا

محبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبت

یا امام رضا دلم خیلی هواتو کرده آرزو دارم تولدت تو حرم کنارت باشم ودست بوسی توکنم و پسرم محمدطاها رو بیارم و غلامت کنم وتار تار موهاشو فدای محبتت و گوشه نگاهت کنم

محبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبت

محبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبت
ز عطرِ حـریم تـو اگر دوریم ،

دلخوشیم به نسیمِ گاه گاهِ نگاهـت ...

خوب میدانم از هر که تـــو دل بـردی ، خرابِ عشـقت شد ...

پس بنگر ما را ؛ به نگاهی ...

که دلها، خراب آیاد تـــوست ...

محبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبت


محبتمحبتمحبتمحبتمحبتبعدا" نوشتم:... باگریه و تشکرو بهت و دیوونگیت یا خدا یا امام رضا

شنیده بودم که میگفتن تو بر بنده های مجنونت عاشق تری اما نه اینجوریمحبتمحبتمحبتمحبت

محبتمحبتمحبتیه دنیا بوس .محبت...یه دنیاعشق.محبت....... دارم میام پیشت .محبت......جانم به فدات.محبت...... اونم کی؟.محبت....همین هفته توی تولدت ..محبت....تو یکسالگی محمدطاهامحبت....... باورم نمیشه فقط 5روزه دیگه پیشتم ...محبت......

خدایا باورم نمیشه که گریه هاو التماس هامو دیدی و منو طلبیدی ........محبتمحبت

من و محمدطاها دعوت خاله زهرا با پرواز میریم پابوس امام رضا

محبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبت

پسندها (3)

نظرات (3)

شاپرک
16 شهریور 93 15:23
ای جان به سلامت برید و برگردید و ما رو هم دعا کنید
بابا و مامان
28 شهریور 93 4:07
ایشالاه به سلامتی برگردید
دختربهاری
31 شهریور 93 0:35
سلام مامان بی تاب خدا کوچولوتونو براتون نگه داره خوشحال میشم به منم سربزنین
مامان بی تاب
پاسخ
سپاس.حتما چرا که نه