محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

دردونه..یک عاشقانه آرام دگر

مرواریدهای دردونه نمایان شد

1393/4/15 18:35
نویسنده : مامان بی تاب
1,129 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ســـــــــــــــــــــــــلام صدتا سلام           من اومدم با213.gif تا دندونام

 

بالاخره بعد از کلی ناز و کرشمه و بیخوابی و بدخلقی دوتا مروادیدهای دردونه مامان باباش زد بیرون..

کی؟؟؟؟؟(هشت ماه و 10روزه)

11 تیر جمعه ماه رمضان متوجه شدم طاها  دندون در اورده..

الهههههههههههی مامان فدای توبشه .تولدت عیدغدیربود و پنج شنبه و سلام کردن مرواریدهات جمعه توماه مبارک رمضان انشالله همیشه اولین هاتو تو بهترینروزهای خداهدیه بگیریتشویق

اونقدر ذوق زده شده بودیم که حسابی ماچیدیمش و زود به اجی یلدا زنگ زدیم و گفتیم  و آجی یلدا هم به همه دنیا..

اولین عکس ساعت 00:30

شیشه آهن و داری غمگینبا دندن  نو سرمیکشه

دو روز بعدش هم دندونش میخورد به قاشق و  الان دیگه آقا طاها می تونه گاز بگیره..

خداروشکر تب و اسهال در کار نبود..

اما دیگه جشن نمی گیرم.. چون ماه رمضونه و بی حال و بی حوصله ی

فقط آش می پزم در اولین فرصت..

واقعا امسال سال پر از لذتی بودو هست و ادامه هم خواهد داشت انشالله ..

هر اولینی که برای پسرکم پیش اومد من را به اوج رسوند.. دندون در آوردن هم یکی از اونها بود.. تازه از الان شروع شده..

اما یه ذره الان استرس دارم که قطره آهن و دندون نازو سفید و نومتفکر

اینم راهش

اما خیلی جالبه که دردونه من اول ایستادن و یادگرفت بعد مرواریدهاش سلام کردن.

کی؟؟؟؟؟؟؟(هشت ماه و9روزه)محبت

دردونه محمدطاها الان یادگرفته که کمتر از 10ثانیه بطور مستقل روی پاهاش بایسته.

فدای تو بشم من

محمدطاها بگو ععععععععععععععع تا یه عکس ناز از مرواریدهات بگیرم

مامانم فقط یه عکس.خوب باشه اخم نکن موطلایی من

ببخـــــــــــــــــــــــــــــــششششیددددد خوب ذوق داریم مادرجان

وای وای یه جشنی شما پدر و پسر گرفتید که فقط خنده بود.فیلمشو برات گرفتم اینم یه عکس ازپایان جشن دندون

 

بههههههههله اینم تشک پتو ماست که از بس شازده گرمایی و شبا وول وول میکنه اومدیم زیر کولر خوابیدیم و تخت به اون نرمی رو رها کردیمغمگین

فردای صبحی که دندون دراوردی.هرچی تلاش کردم که عکس بگیرم بازمزبان

فداییییییییییی دلبری هاتتتتتتتتتتتبوسبوسبوس دم بریده

ادامه دارد.......

پسندها (5)

نظرات (5)

عمه خاله
21 تیر 93 1:31
سلام سلام صدتا سلام.وای وای پسرم آقا شده.دیگه میتونه گاز بگیرهمبارک باشه پسرم.خوب مواظب مرواریدات باش تا فرشته دندونی خوشحال بشه
آجی محمدمهدی
21 تیر 93 12:35
عزیزدلم خیلی خیلی مواظب این مرواریدای سفیدت باشیا....امیدوارم همیشه خنده رو ی لبات لبات باشه....
فروغ
22 تیر 93 22:48
به سلامتی .مبارک جوجه طلایی و مامان و باباش
مامان محمدحسام
24 تیر 93 9:27
به به بسلامتی مباااااااااااااااااارک باشه
بابا و مامان
26 تیر 93 17:15
مبارک باشه عزیز دلمالاهی فدای اون زبون کوچولوت بشم من