محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

دردونه..یک عاشقانه آرام دگر

هشتمین ماه گردت رو آذین می بندیم

1393/4/5 13:25
نویسنده : مامان بی تاب
760 بازدید
اشتراک گذاری

   هشتمین ماه گردت را آذین می بندیم                                                                           

روز تولد تو میلاد عشق پاکه...........برای شکر این روز پیشانیم به خاکه

خدایاااااااااسپاس

 

فدای تو بشم تو فکربودم که تو تولد هشت ماهگی چی واست به یادگار بزارم که بابا غافلگیرمون کرد و بسته آموزشی هوشان و سفارش دادو برات خرید.

 

16خرداد تولد یلدابود و شب ساعت 7با مامان و دایی احمد وبابایی سوپرایز رفتیم ماهشهر و کلی خوشحالشون کردیم.

 

27خرداد هم تولد من بودکه خیلی خسته و بی حال و کسل بودم یه جورایی دلم گرفته بود از این دنیا و از آدم هاش .واسه همین زیاد خوشحال نبودم.

خاله زهرا به وسیله اصلاح صورت برقی بهم هدیه داد..........

مامان جون یه پتو یه نفره............

و بابا مهدی یه کیک و یه مانتو به سلیقه خودش که خیلی دوستش دارم و تمام فیلم های عروسیمونو واسم به دی وی دی تبدیل کرد و چون حجم این فیلم ها بالا بود یه هارد اکسترنال 1trهم بهم هدیه داد.

روز تولد

پسندها (5)

نظرات (9)

آجی محمدمهدی
6 تیر 93 9:06
محمدطاهاعزیزم می‌خواستم زیباترین کلام را برایت بنویسم اما پنداشتم ساده نوشتن همچون ساده زیستن زیباست... دوستت دارم ،هشتمین ماهگردت مبارک
مامان بی تاب
پاسخ
قربون مهربونی هات
خاله محمدطاها
10 تیر 93 11:01
سلام عزیزم خیلی پسرنازی داری خوشحال میشم باهم تبادل لینک داشته باشیم به ما سر بزن بهمون خبر بده ماچ مخصوص آقاپسر گل یادت نره
مامان بی تاب
پاسخ
فداتون بشم باش به رو ی چشم
بابا و مامان
10 تیر 93 15:44
هشت ماهگیت مبارک عزیز دلم
مامان بی تاب
پاسخ
مرسی خاله مهربونم
بابا و مامان
10 تیر 93 15:51
مامان جون اگه میشه رمز[پاسخ سلام خوبی گلم؟رمزکدوم قسمت و میخوای
بابا و مامان
11 تیر 93 9:11
سلام عزیز دلم رمز پست بالای
مامان بی تاب
پاسخ
فدات رمز نداره
بابا و مامان
12 تیر 93 13:29
قالب جدیدتون مبارک مامان جون
بابا و مامان
12 تیر 93 17:17
ببخشید من نگیرفتم اون رمز یکی دیگه از دوستانه که الانم نمی دونم کیه می گردم پیداش می کنم بازم ببخشید تازه گرفتم چی بوده
بابا و مامان
12 تیر 93 17:19
سلام پیداش کردم کیه بازم معذرت می خوام
الهه مامان سلما
26 تیر 93 12:11
سلام سمیه جان ماشالا، چه پسل خوشمزه ای... سرفرصت حتما میام پستهاتو میخونم لینکت کردم، البته با اجازه...