محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

دردونه..یک عاشقانه آرام دگر

درهم برهم

1393/4/3 12:33
نویسنده : مامان بی تاب
838 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فسقلکم

نفسمممممممممممم

جااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان دلــــــــــــــــــــــــــــــم

چندتا  عکس توی این چندماه گرفتم  بدون سوژه است اما خیلی دوستشون دارم و هربار خواستم یزارم تو دفترچه خاطرات مجازیت نشده .

اینجا  4ماهه بودی که رفتیم بازار دیلم

فدات شم .پشه بدجنس ببین لپ پسرمو چکارکرده

می خواستیم بریم دارو رحمه شما گل پسری تازه پف پف یکردن یادگرفته بودی

پوف پوف

قربون این لبای ریزت بشم که پوف پوف میکنی

بههههههههههههههله خاله زهرا تحمل نیورد و چروندت

قربوت زردک ها

نهههههههههههههههههه نهههههههههههه  

پسرمو مثل شیر از چنگال خاله نجات دادم

حالا دیگه نوبت باباجونه

پایان.............

پسندها (7)

نظرات (4)

مامان محمدحسام
3 تیر 93 14:06
ااااای جانم قیافه اشو آدم هوس میکنه بچلوندش آخهبس که نمکیه این جیگرطلا وااای مامانی از این عکسا نزار دهنم آب افتاد خداحفظش کنه ممنون از لینک عزیزم شما هم به جمع دوست های محمدحسام خوش اومدینامیدوارم دوست های خوبی واسه هم باشیم
مامان بی تاب
پاسخ
فدات نظر لطفتونه
عمه خاله
4 تیر 93 0:19
جيگرمی نفسمی.آخ من قربون شما برم که چه زود داری بزرگ میشی دلم واسه پف پف گفتنت تنگ شده دیگه الان بابابا میگی جان دلم.راستی میخوام واسه پسر گلی خودم لباس ببافم
مامان بی تاب
پاسخ
سلام .اره عمه خاله الان دیگه ماما بابا اب میگم دست دستی میکنم بشکن میزنم عمه خاله یه سوال واسه پسر گلی من یا محمدپارسا؟
عمه خاله
7 تیر 93 0:55
الهي من قربان شما بگردم.واسه شما جان دلم می خوام لباس ببافم.واسه محمد پارسا خیلییییییییییییییی زوده
بابا و مامان
10 تیر 93 15:49
الاهی ماشالاه به این پسر ناز و دوست داشتنی