محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

دردونه..یک عاشقانه آرام دگر

ازآتلیه تا مدل شدن جوجه طلایی

1393/3/23 1:12
نویسنده : مامان بی تاب
1,010 بازدید
اشتراک گذاری

محبت به روی ماهت فسقل من

من و شما و عمه خاله باهم رفتیم آتلیه زوم توی شهر کنگان و چندتاعکس یادگاری از 6ماهگی شما گرفتیم .  از اونجایی که شما بچه خوش خنده و ماشالله جگری هستی کمتر از 5دقیقه عکسات تمام شد عکاس عاشقت شده بود و گفت چون طاها باهام همکاری کرد و اصلا اذیتم نکرد واسه همین کلی تخفیف بهمون دادو همه عکس خام ها رو هم رو سی دی بهم داد.

دیگه ما اومدیم آبادان و زحمت مابقی با عمه خاله بود وقتی عمه خاله رفت عکس و تحویل بگیره دید بههههههههله آقا طاهای ما مدل عکاسی شده و به عمه خاله گفته که ماشالله پسرتون خوش عکسه با اجازه شما توی دوتا آتلیه مون میخوام عکس طاها رو شاسی کنم .

 

از این عکس نازت دوتا خود آتلیه برداشت یکی من یکی خاله زهرا یکی باباجون

 

 

از اینم به عمه خاله قول دادم

 

پسندها (10)

نظرات (5)

عمه خاله
25 خرداد 93 1:57
سلام فسقل عمه خاله. دلم برات نقطه شده واسه خنده هات .خشکل عمه خاله به مامانی بگو هر چه سریع تر باز بیاید خونمون.خب دلم تنگ شده
مامان بی تاب
پاسخ
عمه خاله من و مامان و بابایی هم خیلی دلتنگتم اما مامان دیگه من و نمیاره می گه عمه خاله خودش باید بیاد پس خاله بیا دیگه
آجی محمدمهدی
26 خرداد 93 8:45
عزیزم عکسای آتلیه ات خیلی خیلی ناز شدن.من که اگه جای عکاسی بودم که ازت عکس گرفته،همه ی عکسات روچاپ میکردم.ازبس که توجگری...
مامان بی تاب
پاسخ
قربون محبتت .مرسی گلم
مهدیا
27 خرداد 93 13:31
سلام مامان مهریون و با ذوق و هنرمند...... وبلاگت خیلی زیباست یعنی حرف نداره........ مخصوصا کوچولوی نارت........ اگه تمایل برای تبادل لینک داشتین خبرم کنین تا لینک تون کنم...... اگه به ما سر بزنین خوشحال میشیم.... منتظر حضور سبزت هستم.
مامان بی تاب
پاسخ
فداتون چرا که نه
زینب مامان نازنین زهرا
30 خرداد 93 16:31
سلام ... یعنی من هلاکتم طاها ... ماشالله انشالله همیشه بخندی الکی نگفتم دامادمی که دلیل داشت ... راستی سمیه عمه خاله یعنی چی یعنی عمه ای که خاله شده مگه میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان بی تاب
پاسخ
فدات شم.من و خاله ام هم عروسیم .خاله ام عروس بزرگه من عروس کوچیکه.دخترخاله ام که مثل آبجی ولسه منه می شه خاله .همون دخترخاله ام میشه برادرزاده شوهرم دیگه واسه شوهرمم مثل آبجیه می شه عمه .گیج شدی .
فروغ
2 تیر 93 7:45
ماشاالله گل پسر خوش اخلاق...عاشق عکساتم پسر دایی
مامان بی تاب
پاسخ
واسه همه دارم از روشون چاپ میکنم واسه شما هم میزارم کنار