محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

دردونه..یک عاشقانه آرام دگر

عیدی های زردآلو بابا

1393/1/31 18:25
نویسنده : مامان بی تاب
814 بازدید
اشتراک گذاری

بدو بدو یه عالمه عیدی واست خریدم

همه اینا رو بابا مهدی بهت عیدی داده بجز اون کفش سفیده که عمه خاله بهت داده

فدااااااااااااااااااااااات شم

اینم عیدی من به نفسم

 

این زنجیر هم من و دایی محمد برات خریدیم دایی 200000تومن به شما هدیه داد و من 200000گذاشتم روش و این زنجیرو برای وان یکاد شما خریدیم

باباجون بابایی یه عالمه بوس+10000

خان عمو عباس 10000یه عالمه بوس+یه توپ فوتبال+کیف کمک های اولیه

عمه مهنازیه عالمه بوس+  10000

عمه شهنازیه عالمه بوس+10000

عمو مهران یه عالمه بوس+10000

عموعلی  یه عالمه بوس+بلوز و شلوارلی

عمه خاله  یه عالمه بوس+بلوز و شلوارک +یه عروسک دلقک ازسنگ چشم و نظر

مهسا (مامان ارسام جون) یه عالمه بوس+30000

باباجون مامانی یه عالمه بوس+50000

خاله زهرایه عالمه بوس+کل هزینه سفر 3روزه به شهرکرد+40000کارت هدیه

خاله مامانی (کبری) یه عالمه بوس+10000

ننه مامان از پدری واسه تبرک یه عالمه بوس+5000

همسایه(خاله الناز)یه عالمه بوس+10000

مرسییییییییی از لطف بی کران شما

اینم عیدی ما  به آیدا 

 

الان که دارم خاطراتتو برات به یادگار میزارم شما فسقل هم کنار من خوابیدید

اینم از شماجججججججججججججججگـــــــــــــــــــــرطلا

چه معصومانه و پر از آرامشی فدای تو بشم من

ماچماچماچماچ

پسندها (4)

نظرات (5)

مامان یاسمن و محمد پارسا
2 اردیبهشت 93 2:41
مبارکت باشه عزیزم ایشالاه به سلامتی و خوشی و خرمی چه عکسای نازی و چه مامان مهربون و نازی
مامان بی تاب
پاسخ
فدای تو.مرسی از محبتت
بابا و مامان
9 اردیبهشت 93 14:53
زینب مامان نازنین زهرا
13 اردیبهشت 93 20:13
چرا به من رمز نمیدی هااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
مامان بی تاب
پاسخ
سلام قربونت دخملم چطوره.عکساشو تو گوشیمه هر شب میبینمش.شبیه خودت شدهااااااااااااا0رمز کجا ؟
مامان ناهید
15 اردیبهشت 93 15:07
سلام گلم ببخشید که دیر جواب دادم چون تازه پیامتونو دیدم خیلی وقته تو این وبم نیومده بودم عزیزم شما باید اول عکس مورد نظرتونو با برنامه پوینت(paint ) حجمشو کم کنید اگر این کارو کردید وباز نشده فکر کنم حجمش زیادهست باید بشه 200 یا150 مگا پیکسل بعد تو همین نی نی وبلاگ آپلود می کنید می تونید مثل همین عکسهایی که آپلود کردید اپلود کنید بعد می تونید کادر مدیرت ارسالی رو ازش خارج بشید چون تنها هدفتون آپلود عکس بوده نه ثبت عکس وپست بعد ادرسش میره تو عکسهای آپلود شده که می تونید برید ادرسشو کپی کنیدتا اینجا متوجه شدید؟ حالا همونطوری که قبلآ توضیح دادم می تونید ادرسو بذارید تو کادری که گفتم بعد ساخت کد وکدی که بهتون داده کپی کن وتو تنظیمات وبلاگت پیس کن فکر کنم اگه این مراحل رو خوب برید وحجم عکستون پایین باشه درست بشهاگه مشکلی بود بازم در خدمتم
بابا و مامان
26 اردیبهشت 93 8:49