محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

دردونه..یک عاشقانه آرام دگر

مامان ها روزتون مبارک

1393/3/1 2:48
نویسنده : مامان بی تاب
1,304 بازدید
اشتراک گذاری

عاقبت در یکروز از روزهای دور................

کودک من پا به دنیا می نهد ............

آن زمان برمن خدای مهربان ...........

نام شورانگیز مادر مینهد.................

 

میم مثل  مادر 

       میم مثل من

            میم مثل مامانم

                     میم مثل مامانش

                             میم مثل مامانت


                                                            مادربودن سخت ترین و پرمشقت ترین کار دنیا است که

                           تا آخر عمر هم بازنشستگی ندارد

                                                                     و تنها حقوقی که بابت آن طلب میکند اندکی عشق است،

                           مادرم تو را عاشقانه دوست دارم

                                      و با تمام وجودم به تو عشق می ورزم
 
                                                                                مامانم منو ببخش واسه تمام غرولندام و کج خلقی ها م         
 

 

به یاد همه مامانایی که تو جمع ما نیستن

بوس و فاتحه


                     

 

این دسته گل ساده و زیبا هم از طرف بابا برای من و شازده(((با یه تعبیر خیلی قشنگ اون گل قرمز که اول همه گذاشته یعنی منم که باید همیشه سرخ و شاداب و جوون بمونم و اون گل زرد بزرگه پدر خانواده است که محکم و ایمن پشت ما ایستاده و اون غنچه کوچولوتو فسقلی که به محبت و شادابی مامان و یه تکیه گاه و امنیت مثل بابا نیاز داره)


 

پسندها (3)

نظرات (1)

مامان یاسمن و محمد پارسا
2 اردیبهشت 93 2:37
روزت مبارک عزیز دلم
مامان بی تاب
پاسخ
روز زیبای شما هم مبارک.دلت شادو لبت خندان