محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

دردونه..یک عاشقانه آرام دگر

برنده موبایلی جشنواره نی نی وبلاگ رای محمدطاهاست

1393/10/21 23:52
نویسنده : مامان بی تاب
802 بازدید
اشتراک گذاری

طاهای مامان ....زردآلو مامان الهی دورشمابگردم

یه خبر خوب که کلی خوشحال شدم و میدونم به تو هم بگم کلی شادمیشی .یک خبر خیلی خوب یکی از دوستام واسم گذاشته و من الان خوندمش و کلی خوشحال شدم  برنده موبایلی جشنواره نی نی وبلاگ یکی از خاله های مهربون که ازطریق وبلاگ باهم دوست شدیمه همون خاله مهربونی که به شازده طاهای من رای داده و بهم این پیام داده که من و تو هردوبرنده شدیم .......ازبس مهربونه و دل پاک و خوش نیته مامانی تا فهمید رای نیاز دارم واسم رای جمع کردو حالا خط خودش برنده شده .........خیلی خیلی بیشتر از نفر هفتم شدن واسه برنده شدن موبایلی خاله مهربون خوشحال شدم و از اینکه را ی محمدطاها خوش طالع یود.......

 

پسندها (3)

نظرات (6)

بابا و مامان
22 دی 93 7:35
قربونت برم محبت داری عزیزم شما خیلی لطف دارید ممنونم عزیز دلم
محمد
24 دی 93 10:51
سلام به ما هم سر بزن. با مطلب جدید "طرز تهیه شکلات مغزدار با میوه های خشک" بروز شدم. منتظرم.
محمد
28 دی 93 8:54
سلام، آپم آپم آپم با مطلب "راهکارهایی جهانی برای لاغر شدن" بروزم ... منتظرتونم.
آجی فاطمه
3 بهمن 93 23:32
اگه ماهم اجازه ی خوندن پست جدید رو داریم، به ما هم رمز بدین.ممنون میشم...
مامان بی تاب
پاسخ
خواهش میکنم خانومی رمز کدوم پست و میخوای؟
آجی محمدمهدی
10 بهمن 93 8:11
خاله ای رمز هر پستی که من لایق خوندنش هستم روبهم بدین.مرسی.
آجی محمدمهدی
14 بهمن 93 15:32
میشه رمز تولد نیکان جون روبهم بدین؟؟؟؟
مامان بی تاب
پاسخ
سلام آجی محمدمهدی خوبین شما.عزیزم برو تو وبلاگ نیکان .مامانش پست تولد نیکان و به روز کرده میتونی اونجا استفاده کنی