محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

دردونه..یک عاشقانه آرام دگر

من و 4سال با نی نی وبلاگ

1393/10/11 2:28
نویسنده : مامان بی تاب
1,186 بازدید
اشتراک گذاری

4سال با هم بودیم و تو این 4سال من باتو غم و شادی ام را با نوشتن یا بدون شرح یا پست سفید رمز دار بی رمز با تایید بدون تایید باهم بودیم و اومدم نوشتم از ازدواجم از سالگرد ازدواجم از آمدن تا رفتن پسر اولم و تولد دوباره "طاها  عشق آرام دگر " ...........................

فقط این و می دونم که تو 4سال بهترین دوست مجازی من شدی باعث آرامش و تسکینم و تلاشم و نوشدن و عشقم و حتی پیداکردن دوستهای خوبی شدی

دوست من ................. 

  تولد 4سالگیت مبارک

 

نی نی وبلاگ اطلاع رسانی کرد که مسابقه داریم

منم عازم سفربودم و همه کفش هاتو بردم با خودم بوشهر که لب دریا روی شن و ماسه ها یه ایده بدم و از همون جابرات عکس و آپلود کنم اما نشد..........

اومدیم از سفر و دنبال یونولیت بودم تا یه ایده جدید اما هر چی بابا گشت پیدا نکرد........

در نتیجه کلاه 4سالگی درست کردم و روی شکمت نوشتم نی نی وبلاگ و یه کیک کوچیک و شمع 4سالگی

درنتیجه:

اما مدیریت تلگراف زد و گفت ردنشده با موضوع جشنواره مغایرت داره

وقتی فهمیدم خونه باباجون بودیم و فوتوشاپ سیستم دایی مشکل داشت به همکاربابا(محمدصادقی خواه)گفتیم و اینو برامون آماده کرد

خیلی خیلی تشکر

اما یه بدشانسی دیگه اینکه مامان شما گوشیشو گم کرده و نمیتونم ارا خوبی جمع کنم از طرفی هم بابا متاسفانه روی گوشیش واتساپ یا وایبر نصب نکرده..

میمیونه دوستای خوب نی نی وبلاگ

نیازمند یاری سبزتان هستیم

پسندها (8)

نظرات (5)

آرش پسر ایرانی
11 دی 93 10:11
سلام به شما بزرگوار خداوند محمدطاها عزیز رو برای شما حفظ بفرمایید بتازگی در نی نی وبلاگ شروع به فعالیت کردیم خوشحال میشیم در خدمت شما باشیم
❈ کوثر❈
12 دی 93 19:35
سلام خاله جونم براتون رای دادم
شادي
14 دی 93 14:28
سلام دوست عزيز! خوبي؟!! وبلاگت خيلي قشنگه! مخصوصا عکس هاش! ولي چرا ازش کسب درآمد نميکني؟؟! کافيه توي ((سيستم کسب در آمد پاپ من)) ثبت نام کني. بعد وبلاگت رو در قسمت سايت ها ثبت ميکني تا تاييد بشه. بعد کد رو در قالب وبلاگت قرار ميدي. بعد به ازاي هر بازديدکننده که در وبلاگت کليک کنه 60 الي 150 ريال به حسابت اضافه ميشه. تسويه حساب ها به طور منظم و هفتگي انجام ميشه. کافيه که امتحان کني! مطمئنم خوشتون مياد و راضي خواهي بود! لينک ثبت نام : http://popman.ir/user/signup/ref:437 منتظرما! ________
مامی فاطمه
15 دی 93 6:12
سلام مامان عزیز خدا فرزند دلبندتو برات حفظ کنهبوس عزیزم خواستم یک سایت مادرانه بهت معرفی کنم که علاوه بر امکاناتی که داره میتونی درقرعه کشی ماهانه هم شرکت کنی وبرنده ی تبلت پلاک طلای مادر کارت هدیه وپکیج بشی یاباگذاشتن عکس فرزندت جایزه بگیری اونجا پزشکای حاذقی هم هست که میتونی رایگان ازشون مشاوره بگیری من اونجابه اسم مامی فاطمه جون عضوم خوشحال میشم شمامادر عزیزهم به جمع مابپیوندی دوست داشتی بیای از آدرس زیر بیا منتظرتم خانم خانماا امتحانش که ضرر نداره هزینه هم نداره تازه باگذاشتن چندتا پست وعکس امتیازتا بالا ببری به سه نفراول سایت بدون قرعه کشی پلاک طلا میدن بااجازتون مهرماه برنده پلاک طلا وآبان هم پکیج برنده شدم امیدوارم این ماه برنده شماباشید عزیزم انشالله که رای میاره دخترمنم شرکت کرده خدابزرگه عزیزم http://www.madarclub.com/fa/apply/mamanefati
مامان یاسمن و محمد پارسا
17 دی 93 10:40
عزیزم رفتم رای بدم