محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره

دردونه..یک عاشقانه آرام دگر

مادرانه های من و پسرکم

1393/10/9 17:45
نویسنده : مامان بی تاب
727 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرکم

                    نبض زندگی من

تولد یکسالگیت مبارک عشقم ............وجودم ...............نفسم.........

مادرانه هایی دارم که باید امروز الان که یک ساله شدی بهت بگم و شاید روزگاری درمقابلت محکوم به سکوت بشم و شاید نباشم ....... و توراسوق بدم به مادرانه های یکسالگیت و..........

امروز یک بهار یک تابستان یک پاییز یک زمستان را پشت سر گذاشتی و میروی تا به دومین سال زندگیت  برسی

به اوج شیرین کاری و اوج نیازهایت به من و پدرت .....به اوج اولین هایت....وووو !!

انسان های زیادی را دیدی وخواهی شناخت و ارتباط های جدیدی را دیدی و رسیدی به اینکه
« شناختن » بهترین حسن زندگیه در حالیکه میتونه بدترین و بزرگترین درد هم باشه
می فهمی  که در زندگی به جز باورهای کودکانه و احساسات پاک دوره ی کودکی  وجوانی و نوجوانی
زشتی هایی هم وجود داره ...
سختی هایی هم هست که باید تحمل کرد و با آن ساخت و دم بر نیاورد وقوی تر از قفسه سینه نفس بکشی
پی می بری که قضاوت هایی در موردت میشه بدون پرسش که باید بپذیری و

گاهی فرصت دفاع از خود را هم نداری

می فهمی که گاهی به چشمت هم نمیتونی اعتماد کنی
گاهی تیشه از ریشه می خوری


اما ای همه هستی من :
زندگی پیچ و تاب داره
بالا و پائین داره و سراسر سیر و صعوده
 ولی هرچه می بینی چیزی ست که میتونه واسطه باشه برا گامی بهتر 
میتونی این واسطه ها رو ببینی و پند بگیری 
میتونی با این واسطه ها بهتر باشی و لبخند بزنی
میتونی بخاطر صداقتی که داری
بخاطر خانوده ایی که با لقمه ی حلال پرورشت دادند
بخاطر دوستانی که از جنس خودت هستند
و انسانیت تورو دوست دارند

به پاس نعمت سلامتی که خدا بهت عطا کرده
ومهمتر از همه

به خاطر خدایی که هست و عشقش در تو جاریه
خدایی که تو وهم و خیالت گم نشده
خدایی که به معرفت فکریت شناختی و به یقینش رسیدی و
راه اطاعت کردنش رو پیدا کردی راه درست زندگی کردن رو بیابی ..
پسر گلم ،دلم میخواد همیشه خودت باشی
از تلاشی که میکنی و رنجی که میکشی به گنج برسی
دلم میخواد چندتاچیزبهترین اصل زندگیت باشه

گذشت ..بخشش..قدرشناسی ..

فقط از خداتوقع داشته باش نه بنده خدا ..

هیچ وقت زحمات پدرتو نادیده نگیر..

هیچ وقت کینه نداشته باشه ..
ازت انتظار دارم مهربان باشی و محبت کردن رو بدون توقع بجا بیاری
انتظار دارم هرگز کسی رو  ندانسته به قضاوت  ننشینی
همیشه مشگل گشا باشی  نه مشکل آفرین
و تلاش کنی برای رفع گرفتاری نه اینکه بنشینی و مرداب بشی
یا سعی در تخریب حریفت داشته باشی
انتظار دارم عین چشمه بجوشی و مثل رود جاری باشی
انتظار دارم  دوست بداری دیگران را بدون توقع 
چون محبت کردن و دوست داشتن زیباست
لذت داره و آرام بخشه

ووووو همیشه و همیشه از تونطفه برایت آرزوکردم که برای انتخاب شریک زندگیت قلبت داغ بشه و عاشق بشی عشق ناب دوطرفه معقول چون من و پدرت که عشق و چشیدیدیم وفقط توکل کردیم و لذتشو میبریم چون خوب میدانم اگه عاشق نباشی نمی تونی بعدازهرآسیب یا دعوایی دوباره بخندی و بگی دوستت دارم عشـــقم

آرام جان مادر :

آرزو دارم خودت رو بسازی از طریق راه درست
دنیای خودت را آنطور که دوست داری شکل بدی
تو میتونی به آنچه می خواهی برسی
اگر  «خواستن » را «توانستن »بدونی

انتظار دارم ناشناخته ها را بشناسی و
دوست داشته باشی

و بدونی خدا مهمترینه...
خدا  دستگیر همه ی دست های تنهاست

پسر نازنینم 

از ته دل تورو برای همیشه به نور و گرمای عشق لایزال خداوند
می سپارم  و از او میخوام که

حامی ات بشه  و به خوبیها رهنمونت کنه
قشنگترین آرزوها را برات آرزو میکنم و
قول میدم تا توان دارم برای بودنت درکنارت باشم
و تمامی آنچه دیدم و شناختم به تو انتقال بدم

مراقب داشته هایت باش پسر رعنای من

  پسرکم میدونم واسه گفتن این حرف ها کمی زوده اما هراسانم که شاید روزی درکنارت نبودم و نتوانم در اوج نوجوانی این جملات را به تو گویم و دوست دارم آنچه را که تو این 27سال تجربه آموختم برایت یادگاربگذارم

راستی ......................

خیلی دوستت دارما

 

پسندها (1)

نظرات (2)

لذت خاطرات به يادماندني کودکي دلبندانتان
11 دی 93 13:50
با سلام و خدا قوت خدمت شما دوست عزيزم از ثبت روز به روز خاطرات ني ني هاي با مزه خودتان لذت مي بريد.درسته؟؟ حالا ما يک پيشنهاد به يادماندني برايتان داريم براي ديدن اين پيشنهاد به ما سربزنيد با آرزوي شادي ، سلامت و ثروت براي شما و کودک دلبندتان
❈ کوثر❈
11 دی 93 17:19
___♥♥♥ __♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥ سلام وب شماعالیه من وقتی عکس کودک شمارو میبینم فکر میکنم اجی وبرادر خودمه راستی به وب منم بیایید واگه موافق بودیید تبادل لینک هم بکنیم مرسی