محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

دردونه..یک عاشقانه آرام دگر

گاگوله کردن فسقلم

1393/1/31 4:51
نویسنده : مامان بی تاب
950 بازدید
اشتراک گذاری

بگــــــــــــو ماششششششششششششششاالـــــــــــــه

                                                                                   بگو دیگه

پنج ماه و بیست روز(170روز)



اول تصمیم میگیری و هدفتو معلوم میکنی



هدف مشخصه اما از اون دور چشمت به مامان خوردکه داره واست جیغ جیغ میکنه



یاعـــــــــــــــلی . حرکت



 در حال انجام عملیات بودی که چشمت به بابا افتاد دوربین به دست



سبد و که واژگون کردی هدف بدی حمله به دوربین دست بابا



و...............این داستان ادامه دارد...........

پسندها (2)

نظرات (3)

شاپرک
31 فروردین 93 5:16
ماشالله... آفرین به گل پسر...من عاشق گاگله کردناتونم... امیدوارم هر روز شاهد پیشرفتهای بیشتری از شما باشم گل پسر...قند عسل..
مامان یاسمن و محمد پارسا
2 اردیبهشت 93 2:39
الاهی فدات بشم ماشالاه نازنینم
فروغ
5 اردیبهشت 93 13:37
من دوست دارم بچه ها دير بزرگ بشن!نمي دونم اگه مامان بودم همين نظر رو داشتم يا نه!!اما اميدوارم از هر روز بزرگ شدن گل پسر لذت ببري
مامان بی تاب
پاسخ
سلام خوبی .منم وقتی فسقلم یهه حرکت نو از خودش نشون میده کلی ذوق می کنم اما و دوست دارم نهایت لذت و ازش ببرم اما روست دام مرحله مرحله بزرگ بشه و احساس مادر بودنمو باهاش تقویت کنم وزمان جلوبره و بهترین ها رو یادش بدم