محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

دردونه..یک عاشقانه آرام دگر

4ماهگی دردونه

1392/12/2 18:04
نویسنده : مامان بی تاب
322 بازدید
اشتراک گذاری

 

دوم آبان!

چه بی همتا روزی ست برای من

بی همتا و بی مانند

برای من

منی که تو را از جانم دوست تر میدارم...

تار و پود ذهنم عجین شد با این زمان خجسته از روزی  که قلبم با حس

بودنت آشنا شد...حقا که پرو بالم بخشیدی با آمدنت

 

 ...

 اکنون محمدطاهای، فرشته مهربان آرزوهایم!

بدان که وجود من لبریز شوق بودن توست

چنان سرشارم از بودنت

که...

که فقط خـــــــــــــــــــــــــــدا میداند

و وجود جهان نیز

       در زیباترین روز سال

               شادی خود را از وجود کوچک من وامدار است

چرا که من در این زیباترین روز

عاشق ترینِ مردمان زمینم...

و باز طاهای من

لبخند بر لبانت جاودانه

و عشق در دلت ماندگار باد

زیبا بمانی

عاشق بمانی

بودنت مبارک

بر من و بر جهان !

و تو آن شبنم عشقی که  به خود میبالی که ازعشق منشا گرفتی و با آمدنت به روزگار تیره و تارم رنگ مهر و وفا بخشیدی !

خدایا

دفترچه ی خاطرات قلبم را که خالی از عشق و یکرنگی فرزندی  بود، سرشار از عشق و محبت کردی !معبودم! یکتایم! حضور گرم و همیشگی ات را در قلبم  هزاران هزار بار سپاس می گویم.

 

مهدی من

تمام لحظه های عمرم بدرقه نفس کشیدن توست

به دنبال کوچکترین فرصت بودم تا بزرگترین تبریک را نثار قلب مهربانت کنم

ورق خوردن برگ سبز دیگری از زندگی مان را تبریک میگویم.

 

تولدش آذین زندگی ام باد

 

 

محمدطاهای من

اولین غلت زندگیشو 15 روزگیش زد و روزها گذشت تا 3ماه و 15روزه شد و یک غلت میزد و روی سینه میخوابید و در 4ماهگی تمام همزمان دو غلت میزنه و سینه خیز جلو میره و عروسک هاشو بر میداره و همون روز به خواست مامان جونش تو روروک گذاشتیمش و پاهاشو که به زمین میزد و خودش مینداخت روی روروکش و چند قدم جلو میرفت و ما هم جیغ از ذوق ..........

الهی فدات بشم گل پسرم مرد شدی عکس و فیلم اولین  حرکاتت و واست نگه میدارم

4ماهگی دو تاقطره بهداشت بهش داد و 1واکست تو ران راستش

وزن شاهزاده کوچولـــــــــــــــــو : 8200

قد شاهزاده کوچولـــــــــــــــــو : 66cm

دورسر شاهزاده کوچولـــــــــــــــــو : 42           بـــــــــــــــــــــــــود.ماشالله به گل پسرم

اینم عکسش بعد از واکسن

 

 

 

جان دلم ماشالله بعد از واکسن هم می خندی

 فدای تــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوقلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

فرج زاهدی
6 اسفند 92 19:09
فرصت استثنایی برای متفاوت دیدن!! آیا می تونید روزانه 2000 تومان برای حال و آینده خودتون همسرتون و یا کودکتون در یک قلک جادویی سرمایه گذاری کنید!؟؟!! کارایی قلک جادویی شما ؟؟!!! شما تعیین می کنید که چگونه قلک را پر کنید(ماهانه ، شش ماهه یا سالانه) پیشنهاد ما سالانه است (دلیلی داره!!!) شما تعیین می کنید که تا چه زمانی قلک داشته باشید(بین 5 تا 30 سال) پیش ما 30 ساله (دلیل داره!!!) می تونید از قلک خودتون هر وقت که خواستید وام آسان دریافت با کارمزد 4% بگیرید. قلک شما سالانه 18 % سود تضمینی + سود مشارکت برای سرمایه محاسبه می کند. *** دوست دارید بعد از دوره ی زمانی که از قلک استفاده کردید چقدر پول براتون ساخته باشه؟؟!!!!! 100 میلیون ؟؟؟؟ 200 میلیون ؟؟؟؟ 300 میلیون ؟؟؟؟؟ اشتباه نکنید ، ارزش سرمایه گذاری امروز شما (روزانه 200 تومان) معادل مبلغ 736000000 تومان (هفتصد و سی و شش میلیون تومان) طی یک فقره چک روز نقد ، معاف از مالیات به شما پرداخت شده است !!! ویژگی های جالب قلک شما اینجاست !!!!!!!!! آیا می دونید با همون 2000 تومانی که روزانه سرمایه گذاری کردین چه کارهایی قلک جادویی شما انجام میده؟؟؟!!!؟؟؟؟ پوشش بیمه ای آتش سوزی منزل مسکونی با اثاثه تا سقف 500 میلیون تومان دارید!!! پوشش هزینه پزشکی سالانه تا سقف 10 میلیون تومان دارید!!! پوشش غرامت از کار افتادگی تا سقف 125 میلیون تومان دارید!!! پوشش بیمه عمر تا سقف 100 میلیون تومان دارید!!! پوشش بیمه عمر در اثر حادثه تا سقف 200 میلیون تومان دارید!!! موارد فوق تازه قسمتی از کارایی های قلک جادویی بیمه ای عمر و پس انداز شماست شما است !!!!! میتونم بیشتر راهنمایی کنم آدرس : تهران میرداماد ، بین شنگرف و رازان جنوبی،ساختمان شماره 142 طبقه 5 تلفن : 02122906657 موبایل : 09191276206 سایت : www.vau.ir فیس بوک : www.facebook.com/faraj.zahedi جهت مشاوره با قلک جادویی بیمه ای عمر و آتیه ارزشش رو داره که فقط با 2000 تومان خیالتون راحت باشه!!!!
مامان یاسمن و محمد پارسا
7 اسفند 92 17:17
الاهی عکس پابتت ماه ماه ماشالاه فدات بشم
مامان یاسمن و محمد پارسا
7 اسفند 92 17:19
منتظریم مامان جان
راحله
11 اسفند 92 23:58
الههههههههههههههههی من قربون شما برم خوش اخلاقم.اون یک هفته ای که پیشت بودم هیچ وقت از یادم نمیره وقتی برگشتم خونه لباسم هنوز بوی تورو میداد.شبا بین منو مامانی میخوابیدی.عاشق وقتی بودم که مامانی میگفت راحله اگر بیدار شد بچسبون به خودت خابش میبره.نفسم شدی عمه خاله قربونت به زودی تمام خاطراتمو با عکسات میام میذارم تو دفتر خاطراتت.
فروغ
15 اسفند 92 1:30
اي جاااااااااااااااانننننننننننم.ماشاالله.دلم ضعف رفت...فشارم افتاد!!!!!!!!!!!!!
مامان بی تاب
پاسخ
فدات شم ایشالله روزی خودت
❤طراح دردونـــه تـــم ❤
22 اسفند 92 2:19
http://testersite.mihanblog.com اینم ادرسم گلم از قیمت ا نمونه نوشتهشده این ادرسو سیو کن بووووووووس