محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

دردونه..یک عاشقانه آرام دگر

مامان جون شوکتم جات اینجا خیلی خالیه

1392/11/25 18:07
نویسنده : مامان بی تاب
918 بازدید
اشتراک گذاری

خدابیامرزتت شوکت خانوم .

الان که دارم این پست ومیزارم بعد از 2سال فکر کردن اینو دارم میزارم .بدون اینکه من شما رو ببینم و شما منو من عروس شماشدم خیلی زود رفتی خیلی زود خودتو فدای یکی از نوه هات کردی  تا یکی بمونه و اما تو نباشی .تو مادری کردی و مادر موندی وخیلی جات خالیه .واسه من واسه مهدی واسه محمدطاها .

نبودی که دامادی پسرتو ببینی نبودی که نوه دارشدنشو ببینی

میدونی من بودم و پسر اولم نبود همیشه به مهدی میگم مهدی میترسم محمدطاها سرنوشتش مثل تو بشه می ترسم من بشم مامانت میترسم دامادیش میترسم خدمت رفتنشو نبینم می ترسم نوه هامو عروسمو نبینم................

بغض داره خفه ام میکنه دیگه ادامه نمیدم فقط یه جمله

 

مادرم عزیزدلم تو که نبودی و نیستی که تو غم و شادی وجود حقیقیتو حس کنیم اما دوست دارم تو دفترچه خاطرات مجازی نوه پسر آخریت وجودداشته باشی و چهره ات برا یهمیشه به یاد ما بمونه و فراموشت نکنیم.

میام با پسرم پیشت به خودم به مهدی به محمدطاها قول دادم اومدم بوشهر اولین نفری که طاها رو میبرم پیشش مامان جونشو .

میام و دستای کوچیکشو میزنم به مزارت و مطمئنم که بهت میخنده

الفاتحه و مع الصلوات

 

اینجاروببین ترخدا

خواهرو برادر شهناز و مهدی

اینجا عمه شهناز تو خونه مهدی پسر مهدی بغلشه

اینجارو ...........علی و مهدی دو تاداداشا

مهدی (محمدطاها) و (نیکان) علی

فضولللللللللللللللللللللللل

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان یاسمن و محمد پارسا
15 بهمن 92 23:51
خدا بیامرزه مامان جون و عزیزم چه عکسهای جالبی گذاشتی ایشالاه سایه پر مهرت بر سر محمد طاهای عزیزم همیشه مستدام باشه عزیز دلم
مامان بی تاب
پاسخ
همیشه اولی بخدا
فروغ
24 بهمن 92 11:13
عزيزم,اشكم رو در آوردي..واقعا دلم تنگ شد...مطمئنم كه همه جا با تو و مهدي و بچه ها بوده.الهي خدا سايه مامانت رو از سر تو و سايه تو رو از سر محمد طاها كم نكنه از پستت ممنونم
مامان بی تاب
پاسخ
چیزی جزدلتنگی نبود.خدابیامرزتش.خداهمه مامان ها رو حفظ کنه واسه بچه هاشون .هرچند این فقط یه آرزوی محاله