محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

دردونه..یک عاشقانه آرام دگر

پنج دقیقه با طاها

1392/10/5 2:42
نویسنده : مامان بی تاب
465 بازدید
اشتراک گذاری

خوب خوب

قندعسلم از ممکو اومدیم ساعت 12شب تمام مسیرو روی پام تو ماشین خوا بودیم تارسیدیم گذاشتمت جلوی بخاری کم کم بیدارشدی و دل من و بابایی با دلبری هات بردی

 

مامانی عزیز دلم 

طبق عادت همیشگی همه بچه ها اول خمیازه کشیدی و میخواستی دوباره بخوابی اما نزاشتمت بخوابی گفتم یکم بازی و تخلیه شکم بعد خواب چون می دونستم اگه بخوابی 1ساعت دیگه بیدار میشدی و تمام شب و باید پاس میدادم

اینجا دیگه چشای نازتو بازکرده بودی و چشم انتظار شیر بودی

 

اینجا یه دفعه چشمای نازت من و بابایی رو دیدی که داریم برات بال بال میزنیم که محبت کردی بیدارشدی

اینجا نمیدونستی به بابا نگاه کنی یا مامان گیج شده بودی .جان دلم

 

من وبابایینتیجه :من عکس بگیرم و بابایی برات آقاآقا کنه

قربون تبسمت بشم بخند دیگه .بابایی داره تمام تلاششو میکنه واسه یه لبخندتو

بابامهدی:

به به جانم..........بالاخره خندیدی

 

جانم با خندت به بابا انرژی دادی

بابامهدی:

جــــــــــــــــــــــــــــــــــــــانم

فداتتتتتتتتتتتتتتم

فدای  آقاگفتنت بشم من

عاشقتم بخدا

جانمــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی

فدای چشای پرخوابت بشم من

قربون خمیازه ات.خوابت میاد جان دلم خوب دیگه بریم جیش بوس لالا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

عمه خاله راحله
22 دی 92 11:53
الهي من قربون شما بلللللللللللللللللم عزيز عسلم
مامان بی تاب
پاسخ
قربون عمه خاله بشم من
مامان ابوالفضل
25 دی 92 0:36
قربون اون خنده ی خوشمزه ونانازی ماشاالله
فروغ
26 دی 92 10:39
عزيزم.ماشاالله پسر خوش اخلاق
مامان بی تاب
پاسخ
فدات شم باحضورت دفترچه خاطراتمو یادگاری کردی
مامان یاسمن و محمد پارسا
27 دی 92 17:42
خاله جون ما تو یه مسابقه شرکت کردیم دوست داشتی زود بیا رای بده
مامان ایلیا جون
28 دی 92 14:26
ماشااله وای چه ناز عزیزممممممممممممممممممممم خدا همیشه سالم نگهش داره فدات بشم چه خمیازهای میکشه پسر ناز
مامان یاسمن و محمد پارسا
15 بهمن 92 20:22
فدات بشم ماشالاه عکس پست ثابتت ماهه
مامان بی تاب
پاسخ
قربونت برم
نگاری
15 بهمن 92 21:19
الهی خندهاشووووو
مامان بی تاب
پاسخ
مرسی خاله اما شما.رمزداری؟