محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

دردونه..یک عاشقانه آرام دگر

ادامه اولین ها.......

1392/10/1 0:04
نویسنده : مامان بی تاب
392 بازدید
اشتراک گذاری

اولین بیرون رفتن ما (وای که مردم تا وسایلتو جمع کنم)خیلی سخت بود

اینجا همگی که 10روزه شما تمام شد رفتیم خونه باباجون اینا همگی یعنی من و شماو بابا و خاله زهرا و مامان جون وایدا و یلدا.......

اولین باری که با دستای خودم لباسای کوجولوی تن نازتو شستم

نیست که خونهما آپارتمانیه آفتاب نیست و این همه راه رفتی خونه مامان جون.....

اما شانس ما بارون زدو...........

اینم یه عکس از ناف محمدطاهای من و دستیند اطاق عمل من و شماو ساعت و دقیقه متولد شدن شما

این عکش و دوست دارم حیفم اومد نزارم جز اولین هاست

اینجا بابا اروم و بااحتیاط تورو خوابونده رو سینه اش و تو هم با آرامش خوابیدی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

عمه خاله راحله
3 آذر 92 21:55
قربون لباسای کوچیکت فسقل من.وقتی بزرگ شدی با تعجعب از مامانی میپرسی: واقعا من اینقدر کوچولو بودم
مامان یاسمن و محمد پارسا
4 آذر 92 11:24
الاهی فدات بشم من ای شیطون چقد لباس خراب کردی
مامان بی تاب
پاسخ
قلب]
مامان پریسا
5 آذر 92 19:32
مبارک باشه گلم
مامان مهدیس و ملیسا
6 آذر 92 21:32
سلام سلااااااااااااااام ما برگشتیم خوبید خوشید چخبر؟؟؟دلمون براتون کلییی تنگ شده بود!!!وایییی قدم نورسیده مبارککککککک خیلی خوشحالمممم خدا براتون نگهش داره بووووس
مامان بی تاب
پاسخ
سلام خیلی خیلی خوش اومدید .مرسی گلم
مامان ابوالفضل
9 آذر 92 15:00
من چقد دوسش دارم واااااااای عاشقشم بوووووووووووووووس
مامان بی تاب
پاسخ
قربونت
عمه خاله راحله
13 آذر 92 13:59
سلام مامانی پس چرا وبلاگ فسقلو آپ نمیکنی تنبل خانم سلام گیرم بخدا.فدات شم
ننه علي
14 آذر 92 1:15
سلام وبلاگ قشنگي داريد خيــــــــــــلي از آشناييتون خوشحال شدم
مامان بی تاب
پاسخ
مرسی گلم لینکت میکنم
مریم
16 آذر 92 12:51
سلام عزیزم تبریک می گم انشالله دامادش کنید
مامان بی تاب
پاسخ
سلام قربونت برم مریم عمویی؟انشالله روزی خودت
مامان حسام كوچولو
24 آذر 92 2:27
اي جانم ماشالله