محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

دردونه..یک عاشقانه آرام دگر

من و بابابرگشتیم .........

1392/6/17 12:28
نویسنده : مامان بی تاب
435 بازدید
اشتراک گذاری

ســـــــــــــــــــــــــلام

سلام به دونه سیبم که الان دیگه بزرگ شده و شده یه توپ بسکتبال فضول

سلام به همه ی دوستای گلم که وقتی نیستم اس میدن و زنگ میزنن و خلاصه جویای حالم هستن

بعد از یه غیبت طولانی اومدم با یه عالمه حرف و تعریف از کجا شروع کنم ...خوب معلومه از پسر

گلم شروع میکنم و از پسرم میگم دردونه ما هم الان دیگه بزرگ شده و مامان و خیلی

خیلی اذیت میکنی از اذیت هات برات بگم الهی فدات بشم

لگدهاتو ورجه وورجه هات بهم از طرفی آرامش میده از طرف دیگه درد داره حرکاتت از این ور به اون ورشدن هات همه همه باعث تهوع و استفراغم میشه

اخه گل پسرم تو که گناهی نداری مامان یه ذره شکمش جای بخیه ها اذیتش میکنه .اخه شما آقای فضول میرید پاهای نازتو فشار می دی تو بخیه سزارین و آپاندیست ام و خیلی درد داره از اونجاییکه مامان هم صبوری نکرد تا از زمان این بخیه ها بگذره بعد باردار بشه خوب دیگه حالا باید واسه اومدن این گل پسر یه عالمه درد تحمل کنم .

تو ماه مردادی که گذشت مامانی دو بار بستری شد اصلا دوست ندارم اینارو بهت بگم اما اینو بدون که که خیلی خیلی دوست دارم و صبوری میکنم بعضی وقتا که میای با یه دستت تو معده امی و با پات تو بخیه هام با هم دعوامون میشه و بهت میگم برو باهات قهرم دوست ندارم اما به ثانیه نکشیده التماست میکنم نه دوست دارم اما خوب منم گناه دارم بخدا.

مامانی خیلی لاغرشده خوب غذا نمیخورم اما ماشالله فدات بشم تو همه چیزت خوبه ........

از رفلکس هات به دکتر تا قد و وزنت که گوش شیطون کرو کور و چشم حسود بترکه خوبه ....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان یاسمن و محمد پارسا
5 شهریور 92 17:16
خدا را شکر که نی نی خوشگلمون سلامته مامان جونمهربون شما هممواظب خودت باش