محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

دردونه..یک عاشقانه آرام دگر

انتخاب اسم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

1392/7/20 1:27
نویسنده : مامان بی تاب
624 بازدید
اشتراک گذاری

 

هزار  ماچ گنده به اندازه تمام دنیا واسه گل پسرم که بالاخره واسه اسمش تصمیم گرفتیم

پسرگلم اینجا روی زمین تو بغل هامون همه و همه منتظر اومدنت هستن و به استقبالت نشستیم و واسه انتخاب اسم هیچ دخالتی نمی کنن و تمام اختیار انتخاب اسم و به مامان و بابا دادن و فقط اومدن و دیدن تو گل پسر براشون مهمه و بس ....

منم به عنوان پیشنهاد به بابا چند تا اسم معرفی کردم

1.محمدماهان

2.محمدپرهام

3.کارن

اماهیچ کدوم از این اسم ها رو خودمم دوست نداشتم و ندارم می دونی چرا مامانی؟

چون چنگی به دلم نمیزنه

خوب یه راه پیش رو داشتیم من دراز کشیدم و دست خودمو بابایی رو گذاشتیم رو شکمم و

مامان و بابا: بسم الله الرحمن الرحیم

مامان و بابا:پسر گلمون امید دنیامون

مامان و بابا:می خوایم برات یه اسم انتخاب کنیم هر چی خودت دوست داری و اگه اسمتو دوست داشتی محکم برامون لگد بزن

مامان: محمدماهان

مامان:محمدپرهام

مامان:کارن

بابا: مـــــــــــــــــــحمـــــــــــــدطاهای من

وای مثل ماهی از این ور به اون ور و شروع به لگد کردی

منم گفتم اسمت مبارکت باشه پسر گلم انشالله که حضرت محمد ضامن سلامتیت و خوشبختیت تواین دنیا و شافعت در اون دنیا باشه

الهی امین

پسندها (1)

نظرات (3)

مامان یاسمن و محمد پارسا
5 شهریور 92 17:43
مبارکه مامان خیلی اسم قشنگیه مبارگت باشه نازنینم
زینب مامان نازنین زهرا
5 شهریور 92 21:30
سلام محمد طاهای خاله اسمت مبارک فرشته زمینی انشالله نامدار باشی خاله جان این مامانت مارو کشت تا اسم انتخاب کرد برات. .. دووست دارم خاله جون... سمیه خوبی ؟ دیگه نبینم برام پیغام میذاری اسمت مامان بی تاب باشه ها اسمت باید مامان محمد طاها باشه راستی داىم به گردش خوااااهر
ساره دختر خاله نفس
17 شهریور 92 21:58
سلام وب خوبی دارید به وب ما سربزنید نظر بدید.با تبادل لینک موافقید؟؟؟؟؟؟



سلام حتما چرا که نه.خوشحال میشم