محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

دردونه..یک عاشقانه آرام دگر

خدایا ! خیلی دوستت دارم ...

1392/7/15 12:26
نویسنده : مامان بی تاب
366 بازدید
اشتراک گذاری

خدای من ! خدای رحمتها و موهبت ها ! معجزه ی زندگی ام را تو به هدیه بده مهربانا !

خدای مهربانم !

می خواهم از تو بگویم و جلالت ! ... که هیچ در وصف نگنجد!

خدای من !

تو تنها تکیه گاه زمین و آسمان من هستی و من خود و زندگی ام را به دستان مهربان تو می سپارم ای بی کران و ای قدرتمند مهربان.

.................

........

...

کارهای خداوند عظیم و عجیب است.کار خداوند متعال جلال و کبریایی ست .

اگر راهها و چاره ها را به خدا بسپارید هر خیر و خوشی به ظاهر محالی را می توانید از او و رحمتش انتظار داشته باشید .

خدا نه تنها بخشنده است بلکه خود موهبت نیز هست . و تدابیر حیرت انگیز خود را می آفریند .

من ! به خدای رحمت ها و موهبت ها ایمانی بس ژرف دارم !

تو هم ایمان بیاور ! به خدای بی کران ! خدای مهربان ! خدای حکیم ! خدای قدرتمند متعال ! و باران رحمت ها و موهبت ها را در لحظه لحظه نفس کشیدنت احساس کن !

خدای مهربانم تو را برای حضورت در جان لحظاتم شکر و سپاسی ژرف و از اعماق وجودم می گویم !

خدایا ! من آرامش ! خوشبحتی ! و عشق را تنها با معجزه ای از جانب تو هدیه می خواهم !

و من ایمان دارم که ! تو معجزه می کنی برای من ! خیلی زود و خیلی زیبا و شگفت انگیز !

الهی ! و ربی ! توکلت علیک !

الهی ! به امیدت !

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)