محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

دردونه..یک عاشقانه آرام دگر

امروز رفتم..........

1392/12/26 19:22
نویسنده : مامان بی تاب
650 بازدید
اشتراک گذاری

دستانم روی دکمه ها می لغزند

می نویسم

اما برای بار چندم، با یک Backspace همه را پاک می کنم...

ذهنم خالیست

اما تمام فکرم حول تو می چرخد

تویی که ذره ذره مرا وابسته خود کردی

می خواهم از تو بنویسم

اما جملات در ذهنم شکل نمی بندند...

می خواهم به یک جمله اکتفا کنم:

دوستت دارم...

پسرکم .گل من

تصمیم گرفتم یه کارایی کنم امروزم رفتم با توکل بخدا اولین قدممو برداشتم و با ایده ام موافقت کردن و فردا منتظر یه جوابم یا بهم بگن بله ما خوشحالیم از همکاری با شما یا بگن متاسفم

هزاران هزارهدف پشت این فکرمه اما ای کاش بشه..........انشالله به قدم خیر تو گلستون بشه....

من هرجا میرم تو با منی و من وقتی می خوام ازهدفم برای اون مدیر و رییس ها حرف بزنم اول میگم بسم الله بعدش چشامو میبندم و داداشتو حس می کنم و بهش میگم بیا کنارم و به آرومی دستمو می زارم روی شکمم و میگم دوستت دارم پسرکم منو ترک نکن و کمکم کن قدم هام محکم تر بشن..

میخوام اینو بدونی که من عاشقانه دوستت دارم..........

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان یاسمن و محمد پارسا
1 تیر 92 18:09
عزیزم امیدوارم به تمام ارزوهات و اهدافت برسی
مامان بی تاب
1 تیر 92 18:46
فربونت برم تو خیلی ماهی
الهام مامان رامیلا
1 تیر 92 19:07
انشالله همه چی درست بشه عزیزم
مامان مهدیس و ملیسا
4 تیر 92 16:18
سلام عزیزم خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟خودمونیم به ما سر نمیزنی هاااااااا بچه مازت چطوره آخااااااااااا خیلی دوست دارم ببینمش این جیگر رو امیدوارم همیشه مامان و نی نی سالم و سلامت باشید بووووووووووووووس
مهسا مامان نورا
6 تیر 92 15:11
سلام دوست خوبم نورا در مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده است لطفا کد 190رو به شماره 20008080200پیامک بزنید سپاسگذارم .منتظر رأیتونم خاله جونی