محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

دردونه..یک عاشقانه آرام دگر

بدون عنوان

1392/12/26 19:23
نویسنده : مامان بی تاب
442 بازدید
اشتراک گذاری
می نویسم... می نویسم از تو... تا تن کاغذ من جا دارد...!

با تو از حادثه ها خواهم گفت... گریه ، این گریه اگر بگذارد...

می نویسم همه ی با تو بودن ها را...

تا تو از خواب مرا به با تو بودن ببری ،

تا مرا باز به دیدار خود من ببری...

می نویسم... مینویسم از تو... تا تن کاغذ من جا دارد...!

هنوز هم برای تو می نویسم...

تویی که هیچگاه عشقم ، احساسم و بودنت را نتوانستم لمس کنم...

برای تو می نویسم که تمام ثانیه هایم را با تو بودم اما نبودی،

اما تو...

برای تویی که تمام هستی ام بودی و هستی ،

اما من...

هنوز هم برای تو می نویسم و به امید یک بوسه ات...

با دلی شکسته که اگر هزاران بار دیگر هم بشکند ،

باز هم به عشق تو خواهد تپید!

می دانم می دانی چرا ؟

چون من یک مادرم

برای تویی که همچون خون در رگ هایم جاری هستی...

تویی که به راحتی از من دل میکنی ، اما من...

به قیمت جان کندن هم نمی توانم از تو بگذرم...!

برای تویی که می دانم در این روزگار غریب،

                                  " تنها به قدم امدنت دلخوشم..."

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

پویا تم
7 خرداد 92 15:37
سلام دوست عزیز برای طراحی تم تولد و جشن دندونی و تقویم برای کوچولوهای نازتون در خدمتیم از طرح های ما دیدن فرمایید به ازای هر تم یک تقویم 12 ماهه با 5 عکس کودکتون هدیه بگیرید برای گیف تولد منتظرتونیم با نظر گذاشتن در وبلاگ آدرس وبلاگتون رو هم بگذارید http://pooyasm.blogfa.com
زینب مامان دونه سیب
10 خرداد 92 20:23
سلااام به به این شد خونه تکوووونی ... این مامات بی تابم بر داری خوب میشه ها ... مبااااااااااااااااااااااااااااااااااارکه