محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

دردونه..یک عاشقانه آرام دگر

بدون عنوان

1392/12/26 19:22
نویسنده : مامان بی تاب
429 بازدید
اشتراک گذاری

"مدتی است که دچار یک پایانم... آغازی در راه است که شاید از همه آغازهای پشت رو ترسناک تر و شیرین تر باشد!".......

وحالا این دفترچه خاطراتت طاهای من برای مامانش شده یه اتاقک تنهایی یه محراب عبادت  و مینویسم با لبخند به جای همه ی لحظه هایی که نخندیدیم و مینویسم برای تو که بیاییو این آغاز مهرمان باشد مینویسم برای آفتاب آفتابی که روشن است .بگذار آفتاب و روشنی نشان عشق مان باشد.
 ----------------------------------------------
قشنگ ترین صدای زندگی ، صدای تپش قلب توست . باشکوه ترین روز دنیا روز تولد توست. پس برایمان بمان و بدان بهترین ها را برایت میخواهیم❤ ..........فرشته شدنت مبارک عزیزدلــــــــــم

 

من مامان یه فرشته آسمونی و یه نی نی تازه و یه امید نو تو دلم میخوام این پست و عوض کنم و عنوان وبلاگمو عوض کنم اما دلم نیومد پاکش کنم به عنوان یه پست تو این دفترچه خاطرات برای خودم نگهش میدارم

خونه تکونی دل هم سخته ها خیلی سخته دل کندن از نوشته های قدیمی که قدمت 1ساله دارن هم سخته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

فسقلی مامان وبابا
10 خرداد 92 19:58
سلاممممممممممممممممم مبارک باشه گل پسرت الهی شکرررررر خوش آمدی عزیزم خوشحالمون کردی
مامان یاسمن و محمد پارسا
11 خرداد 92 13:51
عزیزم قالب جدید مبارک منتظر پستای شادت هستم دوستتدارم زیاد
مامان حسام كوچولو
11 خرداد 92 17:09
سلام عزيزم ما با يك پست جديد از شيرين كارياي حسام كو چولو در خدمت شماييم بهمون سر بزنيد. ممنون
ارلا
13 خرداد 92 17:40
دوست عزیزم وب عالی داری اگه دوست داشتی میتونیم تبادل لینک داته باشیم اگه دوست داشتی به من اطلاع بده گلممنتظرم

...............
باشه گلم چرا که نه