محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

دردونه..یک عاشقانه آرام دگر

مامان بی تاب

1392/12/26 19:22
نویسنده : مامان بی تاب
870 بازدید
اشتراک گذاری
دلم بی تاب بی تاب است

چه خوب که تو هستی و می آیم و می نویسم برایت گاهی

دیروز ها  رنگ دعایم فرق داشت

امروز هم فرق دارد با هر روز

خدای من

توی دلم باز هم انگار خبری شده

تکان خورده چیزی

میدانم که میدانی چه میگویم

تمام امیدم این است که تو را دارم

پس

خودت یه کاری کن

میدونم نمی تونم

- میدونم نمیشه -

میدونم محاله بتونم  جبران کنم

ولی اقلا می تونم این دسته گل رو تقدیم کنم که ؟

- نمی تونم ؟

متشکرم بابت همه چی  خدای مهربونم 

 
 
 
 
 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان یاسمن و محمد پارسا
1 تیر 92 17:50
خدا همیشه پشت و پناهت باشد عزیزم
مامان بی تاب
1 تیر 92 18:46
مرسی انشالله