محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

دردونه..یک عاشقانه آرام دگر

بدون شرح

1392/12/26 19:20
نویسنده : مامان بی تاب
906 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شازده کوچولوی ما

چند تا عکس دیدم خیلی به دلم نشست من برداشتم از این عکس ها برات می نویسم یه امید روزی که تو هم بزرگ بشی و تو سن های مختلف ازت بپرسم نظرت در مرود این عکسا چیه و با اختلاف نظرت بفهمم داری بزرگ میشی و به امید روزیکه با قاطعیت بهم جواب بدی.........

 

 

واما این عکس......

با دیدنش اشکم امانم نمی ده و ناخداگاه نفس عمیق میکشمو......

به امیدروزیکه هیچ مادری از فرزندش جدانشه.........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان یاسمن و محمد پارسا
11 تیر 92 2:07
خیلی جالب بود عزیزم
محمدحسين(قهرمان كوچك)
11 تیر 92 2:32
سلام دوست جونم.من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کردم.به رایتون نیاز دارم لطفا کد 343 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید. منتظر راي شما هستم.
♥متین من♥
11 تیر 92 15:38
دوستان خوبم متین در مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده بیا وبلاگم عکسشو ببین اگه دوس داشتی میخوای بهش رای بدی لطفا: کد ١٧٤ به شماره پیامک: ٢٠٠٠٨٠٨٠٢٠٠ ( دوهزار هشتاد هشتاد دویست) ارسال کنین یه دنیا ممنونم ..
مامان امیرحسین
4 شهریور 92 1:50
سلام عزیزم.خیلی برات خوشحالم که یه فرشته تو راهی داری.عکس آخر بدجوری اشکمو در آورد و مدام گفتم آمین.همیشه شاد و سلامت و خوشبخت باشی عزیزم.