محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

دردونه..یک عاشقانه آرام دگر

من و تو

1392/12/26 19:22
نویسنده : مامان بی تاب
776 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام به همه دوستای گلم که اگه یه مدت غیبم بزنه نگرانم میشن ویا اس ام اس میدن یا تلگراف میزنن یا نظر می زارن.

راستش یه مدت درگیر بودم .شوهرخاله امو ازدست دایم و زیاد حوصله نداشتم و عصبی بودم الان بهترم .

خوب حالا برم سراغ پسرگلم

سلام دردونه خودم خوبی مامان .جات خوبه؟

انشالله که خوبی.....

من و تو و بابایی و خاله زهرا اینا با این جوجه هاش رفتیم رای دادیم .من و تو دونفری یه رای دادیم .انشالله بیای و بان شناسنامه درست کنم بزرگ بشی 18سالت بشه شناسنامه اتو دستت بگیری و باهم بریم رای بدیم .........انشالله سال 96تو هم مثل آیدا که این این سری از شیطنت همه جا رو ریخت بهم بیای و فضولی کنی و ماهم هی بگیم نکن نکن......

راستی خاله زهرا برات یه عالمه پوشاک خریده و گفت خودم هر ماه براش پوشاک میخرم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان بی تاب
26 خرداد 92 18:19
مرسی گلمممممممممم
مامان حسام كوچولو
26 خرداد 92 19:00
خدا رحوتشون كنه مراقب خودت و ني ني ت باش
مامان الینا
1 تیر 92 22:00
سلام عزیزم .اومدی یه خوش بحالت خشک و خالی نوشتی رفتی با خودم میگم آخه مگه من چه خوش بحالی دارم ؟اگه واسه من این دوران تموم شد سختیهاشو کشیدم و صبوری کردم تا گذشت؛واسه تو هم میگذره به خوبی و خوشی .کاش حال من خوش بود واقعا !دیشب یاد الینا افتادم؛اون قدر گریه کردم که حالم بد شد ... راستی عکسای لباسایی که خاله برا پسملی خریده بزار .
ارلا
4 تیر 92 22:05
سلام چه وب نازی داری تبریک میگم بهتون خوشحال میشم به وبلاگ منم سر بزنیدو نظرتون را در باره ی وبلاگم بگید مر30