محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

دردونه..یک عاشقانه آرام دگر

اولین هدیه

1392/12/26 19:08
نویسنده : مامان بی تاب
868 بازدید
اشتراک گذاری

دختریاپسر گلم

عمه خاله راحله منو سوپرایز کرد             

نشسته با یه عالمه دقت و ظرافت و حوصله یه تشک چی ناز رنگ رنگی برات دوخته

من که خیلی خوشم اومد خیلی نازه

حیفم میاد روش یه موقع جیش نکنی ها ......

اینم عکسش

...

...

...ببین .........

 

 

یه موقع فکرنکنی عروسکا برچسب اماده انا همه رو خودش دوخته انگری بردها هم خودش دوخته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

عمه خاله راحله
6 اردیبهشت 92 1:02
سلام امید خاله عشق خاله.خیلی منتظرتم نی نیه خاله.مبارکت باشه عزیزکم .
زينب مامان فرشته اسموني اميرعباس
6 اردیبهشت 92 2:49
سلام به به سميه خانم ني ني وبلاك و منور كردي با حضورت . خييييلي زيباست چه باسليقه
مامان یاسمن و محمد پارسا
6 اردیبهشت 92 9:26
خیلی قشنگه دست خله جونش درد نکنه مبارکه
میرزا کوچک خان
6 اردیبهشت 92 12:43
ای جونم.... مبارکش باشه... بسلامتی....
مامانی طهورا
6 اردیبهشت 92 22:05
چقدم خوشگل و با سلیقس مبارک صاحبش
فسقلی مامان وبابا
6 اردیبهشت 92 23:43
سلام سمیه جون خوشحالم که شدی مادر شاه پریون دلم می گفت دختر مبارکت باشه مامان جون مرسی ازاینکه با من همدردی می کنی آره نی نی رفت وفقط شد خاطره دوباره مادر شدن من باور نداشتم دوباره باردارم ودر حال ناباوری در هفته 8 نی نی بار سفر رو بست و واسه من وپدر اش شد یه خاطره 15 روزه که من فهمیدم باردارم وقتی یادش می افتم غصه ام می گیره هر چند آتنا هست اما دوسش داشتم قسمت این بود
مامان الینا
8 اردیبهشت 92 0:16
عزیزم خیلی قشنگه ؛مبارک نی نی باشه