محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

دردونه..یک عاشقانه آرام دگر

ســــــــــــــــــــــــلام

1392/12/26 18:56
نویسنده : مامان بی تاب
662 بازدید
اشتراک گذاری

 

ســ

سلــــــــــ

سلـــــــــــــــــــامــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

سلام به همه

اول از همه سلام به خدای خودم به خدای خوبم که منو تنها نزاشت به همون خدایی که عشق رو به من داد

دوم از همه سلام به یگانه عشقم به همسرعزیزم که منو هیچ وقت تنها نزاشت و با دل و جون با تموم مشکلات و کج خلقی ها و بد رفتاری های و اشتباهات من با صبر و بردباری مقابله کردو منو با منطق آگاه کرد که برای همیشه ازش ممنونمقلبقلب

سوم از همه سلام به پسرم که می دونم اونجابودنش بهتر از اینجا بودنش هستماچماچ

سلام به خانواده گلم به دو خواهر گلم به مامانم اینا که خدا سایه شونو از سرم کم نکنه

و سلام به همه شما دوستای گلم که تو این مدت بابهاتون آشنا شدم

یه خبر خوب و پر انرژی دارم

دیگه می خوام حال و هوای وبلاگمو عو ض کنم می خوام جون تازه بهش بودم می خوام از شادی هام بگم با روحیه بالا

از عشقم که خدا بهم داده از مهدی از مهربونی هاش

از خانواده ام

در آینده هم از فرزندهای گلم

از امروز می خوام این وبلاگو شادش کنم تا خودمم شاد باشم و مهدی هم شاد باشه حتما تعجب کردید ؟

من می خوام برای اونایی که دوستم دارن و دوستشون دارم زندگی کنم برای مهدی خودم

از همین جا از همه اونایی که تا به امروز خودو گم کرده بودم و بی تابی میکردم عذرخواهی میکنم اگه باعث ناراحتیشون شدم از امروز می خوام دوباره انیمیشن تو وبلاگم استفاده کنم

اما من هنوز یه مامان بی تاب هستم اما با امید



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان یاسمن ومحمد پارسا
19 آذر 91 14:56
خیلی خوشحالم عزیزم امیدوارم همیشه شاد باشی
مامان بی تاب
19 آذر 91 15:23
ممنونم از حضورت
غریبه
19 آذر 91 20:10
سلام من بطور اتفاقی وارد وبلاگ شما شدم و فضایش و این کد موسیقی که داره برام مسرت بخش بود اینطور متوجه شدم که... بگذریم به شما احسنت میگویم که تونستید با این موضوع کنار بیایید البته از نوشتهاتون پیدا بود که ایمانتون قویه و دوسداشتنی ترین خلق خدا هستید البته من ازدواج نکردم و احساس شما را از مادر شدن درک نمیکنم اما با حرفاتون و نوع آرایش وبلاگتون تحت تاثیر قرار گرفتم ایشالا شما و همه کسانیکه آرزومند بچه دار شدن هستن به خواستشون برسن( از صمیم قلب دعا میکنم)
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
19 آذر 91 23:53
وای خیلی خوشحال شدم انشالله انرژی ت مضاعف بشه و خدا هم به مراد دل بی تاب تو بده. خوش باشی عزیزم
مامان بی تاب
20 آذر 91 14:19
سلام به شما غریبه ایی که بطوراتفاقی به وب ماسرزدید .ممنونم از دعاتون .
مامان بی تاب
20 آذر 91 14:20
سلام مریم جو خوبی؟من از شماها با دیدن زندگی تو وب شماها امید گرفتم .ممنونم از همه تون
مامان ابوالفضل
21 آذر 91 0:40
به به سلام عزیزم یه مدت درگیر سرما خوردگی بودم فرصت نشد بیام .
خیلی خوشحالم که پرانرژی و شاد میبینمت . انشاالله دلت همیشه از نور خدا سرشار باشه تبریک میگم که از امتحان به این سختی سربلند و سرافراز بیرون اومدی .


خداروشکر