محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

دردونه..یک عاشقانه آرام دگر

می نویسم...

1392/12/26 19:03
نویسنده : مامان بی تاب
831 بازدید
اشتراک گذاری

می نویسم تا بدانی :

باران ابرها زود گذرند

و باران چشم مادر ماندگار تر !

می نویسم تا بدانی :

رد پا فانی و رد مهر من سوزنده تر از هر آتش !

می نویسم تا بدانی :

اسم ها تکراری ولی یادشان همواره قشنگ !

می نویسم تا بدانی :

دوستت دارم و تمام نوشته هایم بهانه ست

برای گفتن ” دوستت دارم “های دلم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

الهام
13 اسفند 91 22:02
سلام خانمی من بطور اتفاقی وبلاگ شما دیدم اسم وبلاگ برام عجیب بود خیلی ناراحت شدم واقعا خدا بهت صبر بده ولی عزیزم این افتاده می دونم که خیلی سخته اگه بخوای اینجوری ادامه بدی خدای نکرده آسیب جدی میبینی خانم گل سعی کن نه به تاریخ نه اون روز حساسیت نشون ندی انشالله بزودی زود خدا دامنتوسبز کنه دیگه نخواستی بچه دارشی؟
مامانی طهورا
18 اسفند 91 17:10
زینب مامان فرشته آسمونها امیر عباس
21 اسفند 91 12:37
سلام سمیه جونم ... خیلی خیلی خوشحالم که نی نی اوده تو دلت .. انشالله صحیح و سالم بیاد تو بغلت ... انشالله همیشه شاد باشی تو کربلا و نجف خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی دعات کردم باور کن ... خییییییییییییییییییییییییییییییییییلی خوشحالم .. حالا که نی نی داری برای منم دعا کن ... چرا خبر بارداریتو ننوشتی