محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

دردونه..یک عاشقانه آرام دگر

طاهای عزیزم مامان یه نی نی تو دلش داره

1392/12/26 19:06
نویسنده : مامان بی تاب
1,278 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

اما جدا نمی دونم این سلام به کی باشه به طاهای عزیزم یا به دوستای مجازیم یا به دل خودم که تو این وب جامونده .

برای اولین بار توی زندگیم لحظه ایی پیش اومد که نفهمیدم بخندم یاگریه کنم شادباشم یا بخندم می دونم فقط یه جورایی تو وزنه دلم حس غم بیشتر بود شادی...

خیلی خیلی گفتن این حرف برام سخته بگه مخصویا اینجا و به طاهای گلم که منتظرش بودم

قبل از اینکه این پستو بزارم یه پست برای مهدی نوشتم و

عاشقانه ازش خیلی خیلی ممنونم

و

یه عاشقانه مادرانه هم به پسر گلم طاهای عزیزم مامانی یه نی نی تو دلش داره

انشالله یا زود زود خودت برگردی یا خواهرنازت هرکدوم باشید من و بابا شاد شاد میشیم

خدایا شکرت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

مامان الینا
23 اسفند 91 19:59
وای وای عزیز دلم ؛از ته دلم برات خوشحالم ،باور کن گریم گرفته حتی این حس رو موقع خودم باردار شدم نداشتم .خیلی مبارک باشه عزیزم
مامان الینا
23 اسفند 91 20:10
دوستم منم دقیقا بعد از 8ماه از فرشته شدن الینا باردار شدم اما خدا میدونه تو این هشت ماه چی به من گذشت... بازم مبارک باشه ،خیلی مراقب خودت باش
مامان حسام كوچولو
23 اسفند 91 21:48
وااااااااااااااااااااااي خييييييييييييييييييييلي خوشحال شدم. الهي شكر.اميدوارم هميشه دلت شاد و لبت خندون باشه. مراقب خودت باش مخصوصا ني ني گلمون.
فاطمه مامان آیلین
23 اسفند 91 22:06
خیلی خیلی خیلی خیلی خوشجالم .همین الان تو وبم خبر خوشت رو دیدم عزیزم خیلی خوشحالم عزیییییییییییییییییییییییییییییزم مبارکه ایشالا به سلامتی به دنیا بیاد و دلت پر از شادی بشه
زينب مامان اميرعباس فرشته اسموني
23 اسفند 91 22:54
تو اين 6 ماهي كه باهات اشنا شدم براي يك لحظه شاد بودنت. خييييلي دعا كردم حالا از خداي مهربونم ممنونم كه تورو شاد كرد اميدوارم اين ني ني ناز هرجي هست باعث شاديتون بشه ابجي بزركه حالا نوبت تو براي ابجي كوجيكه دعا كني
مامان الینا
24 اسفند 91 10:22
کجایی مامانی ؟ بیا از احوالاتت برامون بنویس، نگرانت شدم


سلام من خوبم خداروشکر.نکران نباشید.شماچطوریددخترت خوبه؟
و
الهاما
24 اسفند 91 17:22
با تمام وجودبهتون تبریک میگم واقعا خوشحال شدم امیدوارم همیشه موفق باشی
مامان یاسمن و محمد پارسا
24 اسفند 91 17:24
وای عزیزم تبریک می گم بخدا از خوشحالی نمی دونم چکار کنم تمام موهای تنم سیخ شده خیلی خوشحالم عزیزم مواظب خودت و نی نی ناز باش مبارک مبارکه مبارکه عزیزم
یه زن که مامان نشده
24 اسفند 91 17:42
سلام امیدوارم خدا نی نی تو حفظ کنه غصه نخور خانومی
مامان ساجده
24 اسفند 91 23:22
عزيزم مبارك باشه خيلي خوشحال شدم
میرزا کوچک خان
25 اسفند 91 9:46
عزیز دلم.... مبارکه! خیلی خوشحال شدم...
مامان حسام كوچولو
26 اسفند 91 0:21
سلام چه خبر خوبي ني ني ت خوبه؟
مامان یاسمن و محمد پارسا
26 اسفند 91 15:38
مامان جون وقتشه اسم وبلاگت و عوض کنی


طخ


مامان محمد معین
27 اسفند 91 1:09
مبارکه عزیزم انشالا به سلامتی خوشحالم که دلتون دوباره شاد شد مخصوصا تو این روزها که در آستانه نو شدن سال هستیم خدا رو شکر
مامان اینده
30 اسفند 91 21:12
سلام خوبی؟ کجایی خانومی؟ چرا نمیای سربزنی؟دلمون تنگ شده واستون
مامان ایلیا گلم
9 فروردین 92 12:47
سلام عزیزم خیلی خوشحال شدم وای خیلی ذوق کردم انشااله که قدم خوبی داشته باشه خدا ممنون که شادت کنه بوسسسسسسسسسسسسسس.
مامان النا
17 فروردین 92 9:09
خیلی مبارکه انشالله سال 92 سال سرشار از شادی باشه براتون
فسقلی مامان وبابا
18 فروردین 92 2:57
نمیدونم چرا گریم گرفته خوشحالم که مادر شدی مبارک باشه من تازه امروز کامنتت رو خوندم الهی خوش قدم باشه واسه شما وهمسری مراقب خودت و نی نی باش در ضمن گلم سال نو مبارک
مامان دوقلوها(حسین-حسام)
2 اردیبهشت 92 23:58
سلام عزیزم خوبی گلم اگه میخوای لینکم کنی بهم بگو با هم بلینکیم منتظرتم


سلام خوبی چرا که نه .من لینکت کردم
مامان محمد مانی
18 اردیبهشت 92 17:12
سلام گلم مبارک باشه. خیلی وقته تو وبت نیامده بودم....................... آخرین بار شرح پیدا کردن فرشته ات را خوندم و کلی گریه کردم و اینبار کلی شاد شدم. انشالله به سلامتی کوچولوی نازت به دنیا بیاد.