محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

دردونه..یک عاشقانه آرام دگر

بدون عنوان

1392/12/26 19:03
نویسنده : مامان بی تاب
405 بازدید
اشتراک گذاری

تو خاموشی خونه خاموشه
شب آشفته گل فراموشه

بخواب که امشب پشت این روزن
شب کمین کرده رو به روی من


تب آلوده تلخ و بی کوکب
شب شب غربت شب همین امشب


لای لایی من به جای تو شکستم

تو نبودی من به سوگ من نشستم


از ستاره تا ستاره گریه کردم
از همیشه تا دوباره گریه کردم



لالالالا آخرین کوکب
لباس رویا بپوش امشب

لالالالا ای تن تب دار
اشکامو از رو گونه هام بردار

لالالالا سایه بیدار
نبض مهتابو دست من بسپار


لای لایی من به جای تو شکستم
تو نبودی من به سوگ من نشستم

از ستاره تا ستاره گریه کردم
از همیشه تا دوباره گریه کردم


تو خاموشی خونه خاموشه
شب آشفته گل فراموشه

بخواب که امشب پشت این روزن
شب کمین کرده رو به روی من

تب آلوده تلخ و بی کوکب
شب شب غربت شب همین امشب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

الهام مامان رامیلا
21 اسفند 91 16:33
خیلی قشنگ بود ولی تو رو خدا بسه دیگه عزیزم اینطوری داغون میشی میدونم سخته ولی تو رو خدا دلت روبسپار به خدا خودش درست میکنه انشالله سال دیگه نوید خوشبختی وشادی برات بیاره