محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

دردونه..یک عاشقانه آرام دگر

4ماه از فرشته شدن طاها گذشتو......

1392/12/26 18:55
نویسنده : مامان بی تاب
864 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به پسر گلم

من دلم برات تنگ شده فکر نمی کردم روزی تو زندگیم پیش بیاد که از کلمه دلتنگی متنفر بشم از دوریت دیگه بی تابم

جدا نم یدونم چکار کنم

با خودم می جنگم که اروم بشم اما لحظه ایی دوباره جنون دلتنگی میاد سراغم

نمی دونم چی منو آروم میکنه اما فقط یه چیزو میخوام به تو و خدای خودم بگم اما هنوز توان تحمل کردنشو دارم امیدوارم که ناجار به گفتناون حرفا نشم

 

خیلی خیلی خیلی بهت نیاز دارم ای خدا

شاهرگ احساسم را نیشتر زدند!!!!!!!!!!

احساسم فوران کرد

نتوانستم جلوی ان را بگیرم

برگشتم به نوجوانی........

دورانی که هیچ وقت از صفحه خاطراتم محو نخواهد شد

روزهایی که احساس ریشه می دواند

شاخ و برگ میگیرد

رشد میکند

قد میکشد

و سرریز میشود از کاسه صبر اطرافیان

روزگاری که دلت دریا میشود

دریا نه اقیانوس

اقیانوسی به وسعت دل

می خواهی همه را به میهمانی دلت دعوت کنی

همه را در ان جای دهی

شیرین باشی

شیرینی کنی

مهربان باشی

مهربانی کنی

همه را بر بلم احساست بنشانی

اما این دریا خروشان است

مواج است

نابلد واردش شود غرق میشود

و همه تو را مقصر میدانند

شاهرگ احساسم را نیشتر زدند!!!!!!!!!!!!

و من دوباره غمگین شدم

و این قصه ادامه  دارد تا ابد ....................

شاید وقتی دیگر پاسخی برایش بیابم

شاید!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان کوثری
18 آذر 91 16:58
با تشکر از حضور گرم تون تو مسابقه نی نی فشن ...نتیجه مسابقه اعلام شد... .امید وارم بازم پیش ما بیان
فریبا
18 آذر 91 20:49
سلام عزیزم معلومه که میتونی مطالبم برداری منم یه فرشته کوچولو دارم البته خواهرمه.ادرسش و برات میزارم بهم سر بزن.راستی پرسیده بودی کی دلم و شکسته بوده دور نبوده اشنا بود اینقدر اشنا که فکرشم نمیکنی
فریبا
18 آذر 91 20:51
چرا از فرشته ات دوری؟اینم ادرس: www.eshghedokhtarame.blogfa.com