محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

دردونه..یک عاشقانه آرام دگر

عجب دنیایی؟

1392/12/26 18:52
نویسنده : مامان بی تاب
854 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام پسرم خوبی مامان

الهی فدات بشم

دیروز زنگ زدم خونه دختر عموم باهاش کارداشتم و ازش تو یه زمینه راهنمایی بگیرم

بعد از احوالپرسی کردن ازم یه سوال پرسید که چند دقیقه فقط سکوت کردم

ازم پرسید حال پسرت چطوره خوبه ؟الان چند ماهشه ؟

نمی دونی چقدر تخریب شدم نم یدونم چه قدر شکستم نم یدونی چه پیر شدم از رسم این زمونه؟

اصلا دل ندارم

از خودم بدم میاد شدم یه آدم کسل

راستی یه کارهایی دارم میکنم دعا کن که بشه

من نذر کردم واز خدا خواهان شدم از این شب های پر از عزا و غمش

دوستت دارم

بیا کنارم که بویت کنم و زود برو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

مامان ابوالفضل
30 آبان 91 0:25
وای این دختر عموتون کجا بوده تا حالا ؟! واقعن دنیای غریبه ایه دیگه ادمها همدیگه رو فراموش کردن و تنها به دنیای پشالی شون چسبیدن .....وا حسرتا
مامان ابوالفضل
30 آبان 91 0:28
لحظه ای از تو فکرم محو نمیشی رنجی که میکشی رو نمیشه تصور کرد ولی برات دعا میکنم تا بهترینها نصیبت بشه و ایمان داشته باش که خدا جواب صبرتو میده(( ان مع العسر یسرا))


همین جا تو آبادان چند کیلومتر بیشتر فاصله نداره واقعا چه سخته یکی رو از دست داده باشی و تو غمش هنوز گیر باشی یکی بیاد بگه حالش چطوره؟خدا صبرمو ببین
زینب (مامان فرشته آسمونی امیرعباس)
1 آذر 91 13:55
دوست جونم ...
دختر عمو تو ولش کن ...
خودتو عشقه ...
دوووووووووووووووووووووووووووووووووووووست دارم
یکی از هزار مزیت این وبلاگ پیدا کردن دوستای خوبی یکیش تو اون سر ایران و من این سر ایران
عمه خاله راحله
4 آذر 91 0:19
الهی بمیرم واسه دلت اجیه گلم.تو این ایام فقط یاد طاهام.دلم براش تنگه خیلی شبا براش گریه میکنم امام حسینو به علی اصغرش قسم دادم که فرزندی سالم بهت بده.

می دونم گلم .ت. همیشه با من بودی .امسال برای ا.لین بار درد رباب و من فهمیدم .خدایا فدای صبوریت
زینب (مامان فرشته آسمونی امیرعباس)
5 آذر 91 15:10
سلام دوست من کجایی؟
اس ام اس میزنم جواب نمیدی...
دیگه باهات قهرم


ترابخدا به هام قهر نکن .اصلا دلشو نداشتم بیام تو نت این روزا قلبم تو سینه ام نبود .من دوستت دارم
علامه کوچولو
9 آذر 91 14:35
سلام عزیزم مشهد حرم امام رضا همایش حضرت علی اصغر برات بهترین ها رو دعا کردم
انشاءالله هر چی صلاحه نصیبت بشه


یه دنیا ممنونم
مامان محمدمهدی
11 آذر 91 10:13
سلام روزعاشوار مامانم نهار دهی داشت یادشما افتادم براتو دعا کردم وبه امام حسین قسم دادم به علی اصغرش که به شما صبرو یه نی نی خوشکل بده


سلام دوست گلم .الهی فدات بشم مطمئنم خدا دست رد به دعاهای شما مامان های گل تو این روز های مهم نمی زنه
مامان پریسا
11 آذر 91 18:43
سلام گلم.
با خوندن وبلاگت خیلی دلم گرفت.
از خدا میخوام که بهتون صبر بده و ایشالله یه نی نی ناز بذاره تو بغلت تا غمت رو فراموش کنی. هر چند خیلی سخته


انشالله گلم .خدا بر بنده های مجنونش عاشق تره.من و تو و ما بهش ایمان داریم
مامان پریسا
11 آذر 91 19:31
ممنون گلم. من هم بهترین ها رو برات ارزو میکنم.
دوست داری با هم دوست بسیم؟؟؟؟


به قول ندی .چرا که نه؟با کمال میل.موهای پریسا جون هم قشنگ شده
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
12 آذر 91 13:47
سلام عزیزم حسام کوچولو توی مسابقه نی نی های فشن شرکت کرده اگه زحمتتون نیست بهش رای بدید.پیشاپیش از شما تشکر می کنیم این آدرسhttp://ninimod.niniweblog.com/post20.php و اینم کد عکسها: 0019. دو بار هم می تونید رای بدید. فقط اطلاع بدید که حسام کوچولو ازتون تشکر کنه. راستی تا پنج شنبه مهلت دارید