محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

دردونه..یک عاشقانه آرام دگر

من دلم تنگ می شود!!!!!!!!!!!!!!!

1392/12/26 18:51
نویسنده : مامان بی تاب
713 بازدید
اشتراک گذاری

من دلم تنگ می شود


برای تو


برای هرآنچه که تکانم می دهد


تـــــا تــامل خـــویش


بـــــــرای بودنت


چیزهایی که تو، توهم می خوانیشان


دلــم کــه تنـــگ می شــود


پای لحظه های خالی از تو


بــساط اشک پهن می کــنم


گوش خیالم را به گذشته می چسبانم


صدایت را از امواج پراکندهی زمان جمع می کنم


پژواک صدایت بر دیوار ذهن می کوبد


پر از آواز می شوم از تو


مگرغیر از این است


که توهم هم وجود دارد؟


باشد ...


به خودم دروغ نمی گویم!


اما به حقیقت دقایق پریشان مادری سوگند


دلم برای این توهم تنگ می شود



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان یاسمن ومحمد پارسا
29 آبان 91 10:13
عزیزم امیدوارم این دلتنگیها به زودی زود پایان یابد و از شادیهایت برایمان بنویسی