محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

دردونه..یک عاشقانه آرام دگر

خدایا با من حرف بزن

1392/12/26 18:33
نویسنده : مامان بی تاب
429 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

کودک نجوا کرد:خدایا با من حرف بزن.مرغ دریایی اواز خواند,کودک نشنید.

سپس کودک فریاد زد:خدایا با من حرف بزن.رعد در اسمان پیچید,اما کودک گوش نداد.

کودک نگاهی به اطرافش انداخت و گفت:خدایا بگذار ببینمت.ستاره ای درخشیدولی کودک توجهی نکرد.

کودک فریاد زد:خدایا به من معجزه ای نشان بده.ویک زندگی متولد شد.اما کودکنفهمید.

کودک با نا امیدی گریست.خدایا با من در ارتباط باش.بگذار بدانم اینجایی.

بنابر این خدا پایین امد و کودک را لمس کرد.ولی کودک,پروانه را کنار زد و رفت.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

میرزا کوچک خان
20 تیر 91 11:03
سلام! نی نی تو زودتر به دنیا میاد.... من تازه 7 ماهم پر شده و رفتم توی 8 ماه.... انشاالله به سلامتی باشه برای جفتمون! برات خصوصی میذارم...
میرزا کوچک خان
20 تیر 91 11:08
راستی! گریر و قنداق فرنگی رو برای برگردوندن نی نی به خونه یادم رفت!
میرزا کوچک خان
20 تیر 91 11:08
کریر منظورم بید!