محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

دردونه..یک عاشقانه آرام دگر

مسابقه

1392/12/26 19:22
نویسنده : مامان بی تاب
756 بازدید
اشتراک گذاری

 بخاطر دوست گلم مامان فرشته اسمونی الینا که الان یه نی نی تو دلش داره ؛

ممنونم عزیزم که منو دعوت کردیقلب

مسابقه :

1. بزرگترین ترس زندگی شما ؟ از دست دادن  داشته هام مثل عزیزانم و ارامشم و خوشبختیم

2. اگر 24 ساعت نامریی می شدی، چی کار می کردی؟بچه که بودم دوست داشتم برم تو اطاق عروس و دوماد اما الان اصلا نامرئی شدنو دوست ندارم

3.  اگر غول چراغ جادو، توانایی برآورده کردن یک آرزوی 5 الی 12 حرفی شما را داشته باشد،‌ آن آرزو

چیست ؟زنده شدن پسرم

4. از میان اسب، پلنگ، سگ، گربه و عقاب کدامیک رو دوست داری؟ اسب

5. کارتون مورد علاقه دوران کودکی؟ دوقلوها ؛جودی ابوت

6. در پختن چه غذایی تبحر ندارید؟تقریبا تجربه ام پایینه

7. اولین واکنش شما موقع عصبانیت؟ قهرو چشم غره

8. با مرغ - دریا - اورانیوم و خسته یک جمله بسازید؟اسم اورانیوم من و به یاد تورم می اندازه و گرونی و افزایش قیمت مرغ و ماهی و حتی اب تنی تو دریا هم خسته کننده میشه برام.

9. دو بیت شعر که خیلی دوستش دارید؟

آری

اغاز دوست داشتن است  گرچه پایان راه ناپیداست

من به پایان دگر نمیاندیشم  که همین دوست داشتن زیباست

10.اگر بخواهید با تونل زمان فقط  به یک روز از زندگی تون در حال، گذشته و آینده سفر کنید، آن روز کدام
است ؟

به 18مرداد91 برمی گردم و تقدیر طاها رو عوض میکردم

11.شما چه رنگی هستید و چرا؟ آبی.شاید این غرورم تونسته منوسرپا نگه داره و دلمو به اندازه دریا کنم و مشکلاتو تو خودم گم کنم

12. اگه قرار باشه از ایران بروید، کدوم کشور را برای زندگی انتخاب می کنید؟ هیچ جا بدون عزیزام نمیرم مگر اینکه همه اونایی که دوست دارمو ببرم

13.بهترین اس ام اس موجود در این باکس گوشی تون؟اس ام اس مهدی که بهم گفت پسرمون زود زود برمی گرده غصه نخور رفته مرخصی 1ساله زمانی که تو بیمارستان بودم

14. اگه قرار باشه که سه نفر از آشناها رو امشب به مهمونی دعوت کنی، اون سه نفر چه کسانی

هستند؟حس مهمونی ندارم و دعوتی ندارم بغل 

15. اگه قراربود یه کلمه رو از لغت نامه ی زندگی حذف کنین، اون کلمه چی بود؟ مرگ

16.کسی را که بخواهید ملاقات کنید؟ هر روز صبح که پا میشم منتظرم عصر بشه مهدی بیاد خیال باطل

17.اسم دیگه برای وبلاگتون انتخاب کنید؟ دردونه من و مهدی

18. خودتون رو شبیه چه میوه ای میدونید؟ شاید هلو
 
19. سه خصوصیت اخلاقی بد شما؟ زودرنج.خودخوری می کنم و تو خودم میریزم وعصبی امخجالت

20. کاشکی...... ؟

کاشکی طاهای من بود و من و مهدی از ته دل می خندیدم و امسال شمع های  یکسالگی شو می گرفتیم

مرسی دوست گلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان یاسمن و محمد پارسا
12 خرداد 92 10:33
خیلی عالی بود
فاطمه (مامان آیلین)
13 خرداد 92 11:51
یعنی من موندم شما بچه بودی اتاق عروس دوماد می خواستی بری که چی ؟؟؟؟؟
................
میخواستم ببینم اخر عروسی چی میشه ؟؟؟؟؟؟
فاطمه مامان آیلین
13 خرداد 92 23:45
مامان الینا
15 خرداد 92 11:46
فدات عزیزم
مامان یاسمن و محمد پارسا
22 خرداد 92 2:00
عزیزم پس کجای زود زود بیا برامون از حال و احوالت بنویس اینطور که میای نگران میشیم
مامانی تنها
22 خرداد 92 14:12
سلام چه وب نازی داری خوشحال می شم به منم سربزنی
مامان الینا
25 خرداد 92 22:47
سلام عزیزم .رمز رو برات تلگراف میکنم که دیگه یادت نره