محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

دردونه..یک عاشقانه آرام دگر

ورودت به 9ماهگی مبارک

1392/12/26 18:34
نویسنده : مامان بی تاب
575 بازدید
اشتراک گذاری

هفته سی و پنجم هم داره به پایان میرسه..............

کم کم ماه رمضون توی راه داریم............

این ماه رمضان با تموم سالهای دیگه برای من وبابا مهدی یه توفیق دیگه داره...........

نمی دونم کدوم روز از این روزای پربرکت قراره بیای و ببوسمت .......

اما امیدوارم قدمت برای مامان و بابات پرازخیرو برکت باشه ...........

دیگه کم کم باید برم دکتر و نوع زایمان و اسم دکتر و بیمارستان و .آماده کنه .......

طاهای من ....

فکرکنم برای به دنیا اومدنت بمیرمو زنده بشم اما مث همه مامانهای دنیا این امیدو به خودم می دم با دیدنت دردو زخم ها رو از یاد ببرم .

خیلی خیلی استرس زایمان دارم مخصوصا این روزها همش دارم مزیت و معایب زایمان سزارین و طبیعی رو می پرسم اما اخرش چی؟

امیدوارم صحیح و سلامت تو بغلم ببینمت ...

اتاقت آماده شده و فقط مونده پرده اتاقت ......

این روزا وقتی برام لگد میزنی می دوم دوربین میارم یا سریع باباتو صدا میکنم که حست کنه قربونت بشم لگدهات جون اومده وقتی میزنی هم ضعف میکنم هم حال بهم می ده .

ای خدا........

دلم برای این لگدهاام تنگ میشه .......

چه لذتی داره این لگدهای طاهای من ...........

چه سخته جداشدن از هم ................

خدایا پاره تنمو میسپارم به خودت...............

خدایا این پدر و پسرو از من نگیر ...........

الهی آمین

 


حَقُّ الوَلَدِ عَلى والِدِهِ... أن يَستَفرِهَ اُمَّهُ؛
حق فرزند بر پدر اين است كه مادر او را گرامى بدارد.

لا تَضرِبهُ وَاهجُرهُ وَلا تُطِل؛
كودك را نزن، بلكه با او قهر كن ولى نه به مدّت طولانى.

 

 

 هفته36:


قد جنین 45 سانتی متر و وزنش 2700 گرم است
تمام اعضای کودک در این هفته به بلوغ می رسند

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

میرزا کوچک خان
25 تیر 91 16:19
بسلامتی.... من عجله ندارم خانومی.... دکتر و تاریخ اولین سونو به من گفتن هفته سی و پنجم هستم.... وگر نه من هم مثل همه مادرها دوست دارم بچه ام رشد کامل داشته باشه. من به تاریخ بالای وبم کار ندارم. از هفته ششم که رفتم سونو هر هفته حساب دستمه.
مریم
25 تیر 91 16:35
امیدوارم صحیح و سالم به دنیا بیاد وخودتم هیچ مشکلی پیدا نکنی و سلامت باشی


مرسی ممنونم .کدوم مریمی
میرزا کوچک خان
26 تیر 91 17:23
من اینترنتم دایل آپه.... پر سرعت نیست....
نمی تونم بچتم خانومی!

سلام!
اتفاقا امرو با تاریخ اولین سونو که 25 دی ماه بود و 7 هفته بودم حساب کردم و درست بود. فردا میرم توی 36 هفته!
تاریخ بالای وبلاگم باید یه دو سه روزی بره عقب تر فقط.
دو سه بارم حساب کردم....
اصلا نه حرف دکترم هست و نه حرف سونوی آخر. بلکه از روی سونوی اول حساب کردم....
تو یه هفته از من بیشتری... به تو گفتن 30 رداد . ولی تاریخ زایمان طبیعی من رو از روی تاریخ پریودم گفتن هفته اول شهریور....
درسته...
حالا سزارین 10 یا 12 روزی جلو تر میشه....