محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

دردونه..یک عاشقانه آرام دگر

15

1392/12/26 18:35
نویسنده : مامان بی تاب
557 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام به طاهای مامان و بابا 

سلام به عزیز دلم

شمارش معکوس شروع شدهمن از 15شروع میکنم چون امروز 15امه ........

چندوقته نیومدم بهت سر بزنم نمی دونم تو بچه ایی تو دل من یا خرچه ایی .

برای بار دوم منو راهی بیمارستان کردی و 3روز بستری شدم .حتی اب هم میخورم میارم بالا .........

خیلی داغون بودم روزی 20 بار بالا می اوردم بابا مهدی  و اطرافیان که دیگه از این وضعیت کلافه شده

بودن هیچ کاری از دستشون برنمی اومد فقط شاهددرد کشیدن من بودن ...

از این متخصص به اون متخصص اما همه میگفتم خانوم چیزیت نیست ...تو مطب دکتراز درد گریه میکردم .....

الان به نسبت قبل بهتر شدم و دفعات استفراغم کمتر شده و این همه رو خوشحال کرده ...

اما این روزا هر لحظه منتظر اومدنت هستیم 15روز دیگه هم می تونی تو دل مامان جا خوش کنی اما اگه

نیومدی من می دونمو تن

تا امدنت

روزی هزار بار

روحم را میتکانم

ـ از هر چه غبارـ

تنها

به حرمت 

 قدمهای کوچک تو....

 نفسم می گیرد در هوایی که نفس های تو نیست

خدایا یه پسر صحیح و سالم بهمون بده و هیچ وقت راهی بیمارستان نکنمون.

خدایا بارداری وحشتناکی داشتم از تولد به بعد بزار شیرینی مادر بودنو بچشم

خدایا شکرت

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

دخملیـــــــــــ شکلکــــــ
15 مرداد 91 13:44
ای جونم................الان چقد موشولوی تو دل مامانی این وب تقدیم به لحظات خوب آیندتون
❤مامان آزی❤
16 مرداد 91 17:24
________________________$$$$$$$_______________$$____ ________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___ ________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__ _________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___ __________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__ _____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ ___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ _________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____ ________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______ ______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________ _____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________ ___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________ __________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________ _________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________ _______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________ ______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____ __$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!! درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟امروز روز آآآآآخــــــــــــــره