محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

دردونه..یک عاشقانه آرام دگر

پدرم و همسرم و پسرم روزتان مبارک

1393/3/29 4:18
نویسنده : مامان بی تاب
2,452 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا

خدای خوبـــــــــــــــــــــــــم

پدرمــــــــــــــــــــــــ

همسرمــــــــــــــــــــــــ

پسرمــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

مرد های زندگی ام ر ا                                

همیشه پر غرور وشاد                 

واسم نگه دارشون

                                              روزتان مبارک(دوستتون دارم)

 

اینم هدیه شما سه مرد زندگیم

 

من و شما و بابایی     به  باباجون عباس (مامان) یه شلوار اسپرت هدیه دادیم .

 من و شما و بابایی   به  بابابزرگ (بابایی) روی بالشتی هدیه دادیم.

من و شما و بابایی   به باباجون (خان عمو) یه هدیه گرفتیم اما یادمون رفت بهشون بدیم انشالله وقتی دیدیمشون.

من و شما و بابایی   به عمو فرشید یه تی شرت هدیه دادیم.

من و شما و بابایی   به شوهر عمه فرحناز (یه سررسید 93 )هدیه دادیم.

وووووووو
من و شما               به بابابی یه موبایل (سامسونگ ساده) هدیه دادیم.

وووووو                   

من و بابایی            به گل پسری یه پیرهن مردونه یشمی هدیه دادیم.

 

 

پسندها (5)

نظرات (1)

بابا و مامان
30 خرداد 93 15:27
مبارک همشون باشه