محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

دردونه..یک عاشقانه آرام دگر

سلام به قندعسلم

1392/6/2 18:30
نویسنده : مامان بی تاب
458 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به گل پسرم به قندعسلم

الهی مامان فدای اون لگدهای پرجونت بشم که با تمام قوا می کوبی که به مامان و بابا بگی :آهای مامان و بابای بی تاب منم هستم و بی تاب تر از شمام و چیزی از این 270 روز نمونده که منم بیام تو آغوشتون و منوپر از عشقتون کنی وغرق اشیونه تون بشم...........

الهی مامان فدات بشه با ذکرایه الکرسی به استقبالت نشستیم

امیدم خیلی وقته که نیومدم و تو دفترچه خاطرات مجازیت برات چیزی بنویسم اما تمتم حال خوب و بدم رو برات تو کاغذ یا تو موبایلم برات ثبت کردم و به زودی ایمیج میگیرم برات میزارم

عزیز دلم من الان 1ماه میشه که خونه مامان جون اینا هستم و با اینترنت ایرانسل مرتب میام و نظرات دوستاتو تایید می کنم اما نوشتن با لب تاب برام سخته آخه قربونت بشم دیگه بزرگ شدی و منم سنکین شدم یه ذره سخته برام دیگه .

من اینجام البته بابا هم پیشمه و مارو تنها نمیزاره و تا میاد خونه اول می گه خوبی ؟خودت خوبی ؟بعد سراغ از لگدهات میگیره ؟و منم تا میتونم دلشو آب میکنم و........

مامان شما اینجا مثل خان ها میخوره و میخوابه و دایی ها و مامان و باباجون کم نزاشتن .خاله زهرا که دیگه نگو فراتر از یه خواهر برای منو بابامهدی زحمت میکشه .لطف خاله زهرا در تمام مراحل زندگی ما اینقدر زیاده که بابا مهدی به خاله زهرا میگه آبجی زهرا .حالا حالا برای این 1ماه نبودنم اینقدر حرفا و اتفاقات افتاده که همه رو اروم اروم برات میگم.....

از سونویی که رفتیم از هفته چندم بودنت

از شب های قدر

از سرم های دست مامان از بستری شدن مامان

از تهوع و استفراغ های مامان

از سونویی که رفتم برای صحت و سلامنت

از وزنت که الان قدتو وزنت چقدره

از اسباب کشی

ازویار خواب مامانت

از آبجی ایدا که شیرین زبون شده

از خواب هایی که برات دیدن بابا مهدی و عمه خاله راحله و خاله مژگان و خاله میترا و خاله زهرا

ازآبجی یلدا که تو تست قلم چی تو سطح استان و شهر مقام آورده

از همه مهم تر از انتخاب اسمت

از خیلی چیزهااااااااااااااااااااااااااااااااااا

همه رو برات میگم .........

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان یاسمن و محمد پارسا
15 مرداد 92 3:13
سلام مامانی خدا را شکر حالتون خوبه هم شما هم نی نی جون ایشالاه به سلامتی منتظر پستهای قشنگتون هستم
مامان ریحانه جون
15 مرداد 92 22:26
سلام.. عبادتتون قبول... ریحانه من در جشنواره نی نی شکمو شرکت کرده کد ریحانه 845 هست لطف بزرگی میکنی اگه کد 845 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنی واقعا ممنونت میشم اگه بتونید کد 845 رو با چند تا خط موبایل متفاوت به شماره ی داده شده ارسال کنید که نورالانور میشه و واقعا شرمنده میکنید اگه لطف کردی و رای دادی بهم خبر بدی ممنون میشم هم برای اینکه از لطف و مهربونیت تشکر کنم هم برای اینکه تعداد آرا رو داشته باشم پیشاپیش از لطفت واقعا ممنونم اگه خواستی عکس جشنواره ای ریحانه رو ببینی زحمت بکش و یه سر بیا وب ریحانه , عکس جشنواره ایش رو گذاشتم مرسی از لطفت دوست خوبم ارسال کد 845 به شماره 20008080200یادت نره ها ریحانه روی رای های شما دوستای گل خیلی خیلـــــــــــــــی حساب کرده.... خیلی خیلی خیلی ممنونت میشم به نی نی من رای بدی امیدوارم بتونم یه روزی یه جایی تویه دلخوشی هاتون جبران کنم موفق و پیروز باشی
مامان حسام كوچولو
25 مرداد 92 20:06
انشالله كه هميشه خوب باشي و باقيمانده ي اين تحول در زندگيت رو به خوبي بگذروني.