محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

دردونه..یک عاشقانه آرام دگر

نامه ایی برای طاها

1392/12/26 18:47
نویسنده : مامان بی تاب
943 بازدید
اشتراک گذاری

!!نگـــــــران نباش. . . . . .


" حــــال مـــن خـــــوب اســت!! "

                                      بــزرگ شـــده ام . . . . . .!

ديگر آنقــدر کــوچک نيستـم که در دلـــتنگي هـــايم گم شــوم! . . .

آمـوختــه ام. . . .

که اين فـــاصــله ي کوتـــاه، بين لبخند و اشک نامش . . . . . " زندگيست "

آمــوختــه ام . . . .

که ديگــر دلم براي " نبــودنـت " تنگ نشـــود . . .

راســــــتي. . . .

دروغ گـــــفتن را نيــــــــز، خــــــــوب ياد گـــرفتــه ام . . .!!

" حــــال مـــن خـــــــوب اســت " . . .خــــــوبِ خــــوب!!!!

 

خیلی خیلی دلم برات تنگ شده اگه نمیام برات بنویسم

اگه یادت نمیکنم

اگه به اشک هام راه کوچه علی چپ رو یاد دادم

اگه کمتر از چند دقیقه میایم و میرم

اگه برات صلوات هدیه میکنم

اگــــــــــــــــــــــــه و اگه ها

همش

واسه اینه که قلبم مریض شده و میخوام مداواش کنم برای بابامهدی برای تو و برای خواهر و برادرت

من  با اشکام قرار داد بستم و بهم قول دادن کی اختیارشون میتونن از دست بدن

طاها ی من

ما شاکریم به داده و نداده و داده و گرفته هاش

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

علامه کوچولو
7 آبان 91 15:34
مطمئنم موفق میشی وخداوند بهترین ها رو برات نوشته


ممنونم که منو تنها نمیزاری
زینب (مامان فرشته آسمونی امیرعباس)
7 آبان 91 16:48
انشالله خدا به زودی خونه ی دلتو شاد میکنه و یعد اون اشکهات نه از سر غصه و دوری بلکه از سر شوق و خوشحالی میشه


قربونت برم که خودت دلت زخم خورده است اما منو دلداری میدی
زینب (مامان فرشته آسمونی امیرعباس)
8 آبان 91 14:33
خدا نکنه سمیه جان ... منم دلم آروم میشه اگه دوستام آروم باشن...
مامان یاسمن ومحمد پارسا
9 آبان 91 13:35
عزیزم ارزومند ارزوهایت هستم حتما اون فرشته هم از اینکه ارامشت و بدست بیاری خوشحال میشه


خیلی خیلی ممنونم که شمادوستای خوبمو دارم
مامانی طهورا
16 خرداد 92 12:11
انشاله به همه آرزوهات برسی عزیزم بزودی