محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

دردونه..یک عاشقانه آرام دگر

خرید سیسمونی

1392/12/26 18:33
نویسنده : مامان بی تاب
1,138 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به طاهای گل خودمماچ

چندشبه دارم خوابتو میبینم همش تو بغلمی یا دارم شیرت میدم اما چهره اتو نمیبینم دل شکسته

اما دیشب یه خواب عجیب دیدم خواب دیدم من و خاله زهرا هر کدوم یه نینی تو بغلمونه من ملافه دورتو از روسرت برداشتم دیدم یه دختر خ.شکل چشم و ابرو مشکی هستی بعد تو بغل خاله زهراهم یه پسرخوشکل بودخیلی خوشحال بودم بعد تو رو دیدم یه پسر 2ساله که داشتی تو اتاق بازی میکردی همه بهم گفتن اون طاها اینم دخترت.تشویق

باورنکردنیه من دوتا بچه دارم اونم با اختلاف دوسال اما باز چهره تو رو ندیدم .

خوب این از خوابم چشمک

راستی قراره امروز با مامان جون بریم خرید سیسمونی خیلی ذوق دارم اما ازطرفی با این گرونی بازار زیاد نمیخام خرج بیندازم رو دستشون حالا هرکی هر چی میخواد بگه اما وسایل ضروریتو میخرم .

خریدامو کردم ازشون عکس میگیرم میزارم تو دفترچه خاطراتت.

بوس بای

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

میرزا کوچک خان
8 تیر 91 17:35
سلام عزیزم... راستش من از وزن سینا درست و حسابی خبر ندارم. یعنی زیاد پی گیر این چیزا نمی شم!!!! فقط میدونم تو هفته 25 که باید 680 گرم باشه جنین بچه ام 640 گرم بود!!!! شما چند هفته ای از من بیشتری.... سزارین می خوای زایمان کنی یا طبیعی؟ من بین این دو تا موندم.... همسرم و خواهرام می گن سزارین و مادرم میگه طبیعی.... گیج شدم....
فاطمه (مامان آیلین)
9 تیر 91 10:44
قربون خوابت و نی نی ات برم من حستو کاااااااااااااااملا درک میکنم . بارک الله به این مامان قانع و منطقی .
نی نی کارت
11 تیر 91 17:47
با سلام خدمت دوست عزیز......... خواستم به شما اطلاع دهم که وبلاگ نی نی کارت باموضوع کارت پستال ویژه عاشقانه و میلاد حضرت علی اکبر و زهرا و نوروز آپه.....خوشحال میشم که از وبلاگم دیدن کنید و نظراتتون برای من خالی از لطف نیست............... با تشکر مدیر سایت نی نی کارت ........