محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

دردونه..یک عاشقانه آرام دگر

بابا مهدی این اهنگ و................

1392/12/26 18:32
نویسنده : مامان بی تاب
466 بازدید
اشتراک گذاری

 

بابا مهدب این آهنگ وباتصور لحظه ایی که تو داری بدنیا میای هر روز گوش میکنه وقتی برای منم گذاشت که بشنوم خیلی بهم چسبید برای همین موزیک دفترچه خاطراتتو عوض کردم و اینو گذاشتم و اینم متنش........

 

*عاشق اینم که همش به ساعتم نگاه کنم*
*قلبمو بی قرار تو لحظه رو چشم به راه کنم*
*برای اینکه برسی فقط خدا خدا کنم*


*من که دارم حس میکنم خود مو تو ثانیه هات*
*دلم واست تنگ شده بود واسه خودت واسه هوات*
*واسه یه ذره دیدنت حتی واسه صدای پات*


*خیلی زیاد دوست دارم دوست دارم بیشتر از هر چی که هست*
*زمستونم دوست داره چون سر راه تو نبست با نفساش*
*حس میکنم حس میکنم وقت نفس کشیدنه*


*قلبمو میزارم وسط این سفره ی عید منه*
*آینه دلگیر دلم دلش واسه دیدن تو تنگ شده*
*میخواد تو چشمات بازم ببینه خودشو*


*هر چی که دور و برمه به من داره میگه میای*
*خاطره انگیزه که تو چند ثانیه دیگه میای*
*خیلی زیاد دوست دارم دوست دارم بیشتر از هر چی که هست*

 



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان مريم گلي
5 تیر 91 8:50
واي خداي من اين عكس شكم توئه
پاشو نيگا الهي چقد پاي خوشكلي داره اين خوشكله


سلام خوبی هیجان زده نشو .نه شکم من نیست
مامان محمد صدرا
14 تیر 91 16:36
این عکس خیلی قشنگه