محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

دردونه..یک عاشقانه آرام دگر

آیدا دومین مرواید خاله

1392/12/26 18:24
نویسنده : مامان بی تاب
504 بازدید
اشتراک گذاری

 اینم عکس دومین مروارید های منه .من این دوتا فسقلو خیلی دوست دارم .

اما میدونی مامانی من برای آیدا مث خاله میمونم و عاشقانه دوستش دارم اما یلدا و کوچکترین گودی زیر

چشمش منو ریش ریش میکنه نمی دونم چرا شاید واقعا یلدارو مث دخترخودم دوستش دارم .

تو هم دوست دارم مامانیماچماچماچسه تا بوس واسه 3تا دردونه

خوب اینم عکس 10روزه آیداجونه

این عکسو هفته پیش ازشون گرفتم آیدا اینجا 6ماهشه و یلدا خانوم تو رژیم هستن و لب به غذا نمیزنه

قربونشون برم مامانشون رفته بود بیرون خرید این دو طفل مسلم تازه از خواب بیدارشده بودن و صبحونه

میخواستن و ما هم از تنبلی تا مامانشون بیاد عکس گرفتیم

انشالله چند ماه دیگه یه عکس 3نفره ازتون بگیرمقلبماچ

 

 

اینم یه عکس باهال دیگه .آیدارو پای من خوابیده انگارجن ندیده نه خاله ؟

شوخی کردم به فلش دوربین داره دقت میکنه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

بابای ارشیا
28 اردیبهشت 91 14:34
سلام بر این مادر منتظر
خوبی خواهرکم ؟ برات آرزوی زایمانی آسان و نی نی ای زیبا و سالم دارم .خداوند یه دلی به من داده که بدون تعارف همه نی نی ها رو به اندازه نی نی خودم دوست دارم . عاشق بچه ها هستم عاشق صداقتشون عاشق سادگیشون .
خواهر جون این داداشی محقق طب سنتیه یه سری توصیه ها برات دارم برای طی دوران بارداریت :
1 - سعی کن هر طوری شده یه خورده تمشک پیدا کن و هفته ای سه بار حداقل تمشک بخور ( مربای تمشک هم اگر زیاد شکری نباشه خوبه ) این کمک میکنه تا طاها جونت از نظر سیستم ایمنی و هوش و تعادل نروتیک بیمه بشه
2- روز جمعه سوره یاسین بر جامی از آب بخون و آبش رو بنوش کمی از آب رو هم روی شکمت بمال
3- سعی کن به دردهای بالای مثانه کم توجه نباشی خصوصا از حالا تا هفته33 بارداری
4- به بخوری حتماً . صورت دخملکت سفید و زیبا در میاد حالا وقتشه دو تا (به) کافیه بخوری
5 -وقتی میخوابی طوری تخت یا رختخوابت رو تنظیم کن سرت به طرف قبله نیفته
6 - از امروز تا دوسالگی طاها جون حموم کردن ، رخت شویی در شب ممنوع است . به این سفارشم توجه کن جدیّه
حالاباز اگر لازم شد در خدمتتون هستم.
امیدوارم بزودی عکس طاها جون وب ارشیا رو زیباتر کنه


من اول از همه به شما عرض ادب میکنم دوم اینکه من و مهدی خیلی خوشحالیم از طریق اینرنت تونستیم یه داداش مومن و معتقد پیداکنیم من خیلی خیلی از شما ممنونم تقریبا چندموردش وانجام میدادم اما خیلی هاشو نمیدونستم و مطمئنم تاثیرداره .بازم ممنونم که طاهای منو مث ارشیا خودتون میدونید اما من مشتاقم اطلاعات هرچی دارید در اختیار من بزارید و من با کمال میل انجام بدم تا یه پسر صحیح و سالم و صالح داشته باشم .بازم ممنونیم
بابای ارشیا
28 اردیبهشت 91 15:15
بازم سلام البته اگر سئوالی داشتید تا جایئکه بتونم درخدمتتون هستم . سلام مخوص منو خدمت داداش مهدی برسونید .
عمه خاله راحله
28 اردیبهشت 91 15:21
سلام مامان طاها.بابت عکسا ممنون چون دلم براشون تنگ شده بود بخصوص آیدای خودم


سلام چوری خوبی؟اتفاقا زمانی که داشتم میزاشتم همش تو توی ذهنم خوبی.
مامان بی تاب
28 اردیبهشت 91 15:34
عمه خاله راحله به امید روزی که عکس منو محمدپارسا یا شاید باران و کنار آیدا و یلدا ببینیم
مامان كيان و كارين
28 اردیبهشت 91 17:17
خوش به حال يلدا و آيدا كوچولو ! كه اينقدر خاله مهربوني دارن .. خدا حفظشون كنه ، خيلي دوست داشتني هستند . و اميدوارم هرچه زودتر عكس هاي طاها كوچولو رو در وبلاگ ببينيم . ماماني من هم خوشحال مي شم با هم دوست هاي خوبي باشيم و با اجازه لينكتون مي كنم .
مامانی طهورا
30 اردیبهشت 91 8:18
سلام عزیزم ممنونم از لینکت
به جمع دوستان طهورا خوش اومدی دردونه جون


مرسی گلم طهوراجونو از طرف من ببوس