محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

دردونه..یک عاشقانه آرام دگر

تولد عشقم

1392/12/26 18:25
نویسنده : مامان بی تاب
548 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

زندگي دفتري از خاطره است

يك نفر در دل شب ، يك نفر در دل خاك

يك نفر همدم خوشبختي هاست ، يك نفر همسفر سختي هاست

چشم تا باز كنيم عمرمان مي گذرد ، ما همه همسفريم...................

 

همسر عزیزم....

بیست و پنجم اردیبهشت ماه برایم یکی از زیبا ترین روزهای خداست...

تولدت مبارک!قلب

من و طاها امروزو برات جشن گرفتیم و صبح بعد ازاینکه من رفتم صدای قلب پسرگلموشنیدم و از صحت و سلامتش مطمئن شدمهردوباهم رفتیم خرید و یه هدیه خیلی کوچولو برای عشقمون خریدیم.

من وطاها عاشقانه دوستت داریم

خدایا وقتی به گذشته فکر میکنم و بیادمیارم

که این چندمین ساله که من تولدو عشقمو بهش تبریک می گم

یه جورایی احساس پیری میکنم با امسال شد 10سال

از سال 81تا 91این روزو به نوعی جشن میگرفتم 

و خیلی  از این سالها رو کنارهم نبودیم و از این جشن

گرفتن ها خلوت بی اطلاع بودیم اما الان امروز ما 3نفریم و با هم این روزو جشن میگیریم .....

به امید سال دیگه که پسرمون 9ماه شده و تاتی تاتی راه میره .....

خدایا....

همسرم...

زندگی ام....

خانواده ام....

پدر و مادرم...

و...................................................

پاره تنم را....

همه را به تو می سپارم!لبخند

اونا رو از من نگیر !..

.....

.......تا من همیشه مثل امروز احساس خوشبختی کنم

 

 

بابایی .ای کیک تولد از من و مامانم براشماماچ

                                   اااااااااااای جاااااااااااااانم فدای مامان و باباگفتنت


 


 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان بی تاب
25 اردیبهشت 91 16:52
اولین نظرو خودم برام میزارم تولد 28سالگیت مبارک باشه بنظرتو 28سال دیگه طاها هم باباشده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟جونم
عمه خاله راحله
25 اردیبهشت 91 23:59
سلام بابای طاها،عموی خودم و دوست سال های دور.تولدت مبارک.همیشه سالمو سلامت باشی و سایه ات بالای سر طاها و همسرت باشه.
میرزا کوچک خان
26 اردیبهشت 91 9:01
هورااااااا
مبارکه!


مرسی از لطفت میرزاکوچک خان