محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

دردونه..یک عاشقانه آرام دگر

یلدااولین مروایدخاله

1392/12/26 18:24
نویسنده : مامان بی تاب
514 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به فنقل گل منماچ

الهی قربون پسرگلم بشم که دیگه اذیت مامانش نمیکنه و بچه خوبی شده و تهوع های مامان کمترشده .

ای شیطون من دیگه شبا خیلی فضولی میکنی ؟همش وول وول میکنی .اما اشکال نداره تو راحت باش

بازیکن برای خودت .مامانی هم بوست میکنه.قلب

طاهای من .ماچ

نمیدونی باباچقدر منتظرته .انتظار اومدنت برای بابایی هم بی تاب شده حالا بغیر از مامان بی تاب یه بابا بی تاب هم داریم .نیشخند

طاهای جونی ......خجالت

میخوایم سورپرایزت کنم...............ماچ

چه جوری................ متفکر

اینجوری..........خوشمزه

تو 1خاله داری که من و بابا مهدی دوستش داریم خاله زهرا .اون همیشه به من گیر می داد که میخواد خاله بشه .ابن خاله زهرا 2تا دخترمث ماه داره بزرگه اسمش یلداست که از زمانی که یلدا پا به این دنیا گذاشت تا 5سالگیش من کنارش بودم و خونه اونا بودم چون مامانی دانشجو اونجابود و اینقدردوستش دارم و دوستم داره که بعضی وقتا بهم میگفت مامان .خاله زهرا هم ناراحت و دعواش میکرد و ماهم میخندیدم .حالا که دارم مامان میشم م یفهمم چرا زهرا حسودی میکرد به من بگه مامان.

یه نی نی دیگه هم تازه گیرشون اومده اسمش آیدا ست تپل مپلی.راستشو بخوای مهر آیدا مارو وسوسه کرد و خدا تو رو به ماداد.

حالا عکس دخترخاله هاتو میخوام برات بزارم راستی دخترخاله یلدا بهت میگه داداشیخجالت

این دخترخاله یلداست .قربونش بشم .خیلی نازداره و مهربونه و ماه های بارداری منو با انگشت هاشو

میشماره تا تو داداشیش بدنیا بیای؟

یلدای من اینجا 5سالشهقلبدلم براش تنگ شد

اینم عکس فکرکنم 5یا 6ماهگیشه ماشالله الان خانوم شده

اینجاهم یلداخانوم 3سالشهقلب

 

اینا دو تا جن که یکیش یلدا یکی دیگه مهرشاده با یه روز اختلاف بدنیا اومدن مهرشاد میشه پسرخاله من

آخی میدونم الان پسرم گیج شدی اما اشکال نداره وقتی بدنیا اومدی و همین و مهرشاد و یلدا ماچال

موچولت کردن اون موقع از ذهنت پاک نمیشن.دلم برات میسوزه از همه کوچیک تری و باید مراحل آب بندی

رو از سر رد کنیقلبماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)