محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

دردونه..یک عاشقانه آرام دگر

طاها تو دل مامانش مث ماهی برای اولین بار حرکت کرد

1392/12/26 18:28
نویسنده : مامان بی تاب
397 بازدید
اشتراک گذاری

وای خدای من طاهای من برای اولین بار در تاریخ 1391/02/13مثل ماهی تو دل مامانش حرکت کرد.

از سمت راست حرکت کرد اومد چپ و بعد از چپ دوباره رفت راست.ماچماچماچ

جونمی

عشقمی

عاشقتم مامانی

خدایا تا مرداد بهم صبر بده بی تابم نکن

دوست دارم فقط بوش کنم و نگاش کنم و دستای ریزشو بگیرم و .............

ای خدا من عاشق یه لحظه دیگه هم هستم شاید از نظر مهدی بی رحمی باشه اما من دوست دارم ببینم چون آیدا رو دیدم و دلم رفت حالا طاها هم باید ببینم

دوست دارم اون حریص بودنش به شیر و با لبای باز دنبال شیر و با بو کردن  شیر و پیداکردن و ببینم .اون عجزو ناتوانی که خدا در نوزاد دمیده و و من مادر می تونم بهش راه و روششو نشون بدم ببینم .

ای خدا

چند روز دیگه روزه مادره آخه من برای مامانم چی بگیریم که در خورش باشه مخصوصا حالا که فهمیدم مادر بودن چیه تازه اونم فکر میکنم فهمیدم الان اول راهم.

مامانم من عاشقتم و نمی تونم هیچ کدوم از زحماتتو جبران کنم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان جون نی نی
19 اردیبهشت 91 16:23
عزیزم خوشبحالت که تونستی نی نی نازتو حس کنی یعنی منم اون روزها رو می بینم . عاشق یه همچین حسیم . دعا کن برام و بهم سر هم بزن . منتظر حضورتون هستم


مرسی از لطفت .اما خیلی لذت داره وقتی مثل ماهی تو دلت حرکت کنه .با لگدزدن خیلی فرق داشت.
مامان بی تاب
19 اردیبهشت 91 16:37
مامان جون نی نی . یه ادرسی از خودت برام بزار
میرزا کوچک خان
20 اردیبهشت 91 12:49
ای جااااااااانم!
سینای من که فقط مشت و لگد نثارم می کنه!!!!

خیلی حس قشنگیه!


مامان بی تاب
20 اردیبهشت 91 20:05
چرا میگی سینا .من دوست دارم اسم پسرمو بزارم محمدطاها اما چون احتمال زیاد خیلی ها اسمشو ناقص صدامیکنن .طاها میزاریم .حالا تو هم اسم پسرتو کامل صداکن و نزار کسی اسم قشنگشو خراب کنه .محمدسینا خیلی اسم قشنگیه ببخشیدااااااااااااا
میرزا کوچک خان
21 اردیبهشت 91 10:42
میرزا کوچک خان
23 اردیبهشت 91 8:40
روزت مبارکه خانومی!